וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוני גינצבורג: "החזון - נבחרת בוגרת שתהווה גאווה. הכל מתחיל בבסיס"

המשנה למנהל הטכני בנבחרות ישראל אמר לרדיו 103FM אחרי ההפסד של הנבחרת עד גיל 20 לקולומביה: "המשחק היה טוב, התוצאה הסופית מאכזבת, היינו ראויים לנצח ולהוציא משהו מהמשחק. המטרה הסופית היא איך אתה מפתח את השחקנים לקראת הנבחרת הבוגרת"

תקציר גביע העולם עד גיל 20: ארגנטינה - אוזבקיסטן 1:2/ספורט1

נבחרת ישראל עד גיל 20 רשמה אמש (ראשון) הפסד שובר לב לקולומביה בפתיחת המונדיאליטו, כשאיבדה יתרון 1:0 ונכנעה 2:1 בדקה ה-90.

"המשחק היה טוב, התוצאה הסופית מאכזבת אותנו כי אני חושב שהיינו ראויים גם לנצח ולהוציא משהו מהמשחק", אמר היום בוני גינצבורג, המשנה למנהל הטכני בנבחרות ישראל, לרדיו 103FM. "אמר לי מישהו מהצוות שאם היינו עושים 0:2 לא היו מדברים על כושר גופני ועל הקשיים, אבל בשורה התחתונה המטרה הסופית היא איך אתה מפתח את השחקנים לקראת הנבחרת הבוגרת. צריך לזכור שהנבחרות שנמצאות פה הן הכי טובות בעולם. נחשפנו לקולומביה שאפשר לראות את האיכות והרמה, מצד שני לא מחכה לנו טיול בפארק נגד סנגל ויפן. החזון שלנו הוא נבחרת בוגרת שתהיה גאווה לכדורגל שלנו, והכל מתחיל בבסיס הפירמידה".

בהמשך, הוסיף: "אנחנו רוצים להיות במקום השלושים בדירוג של פיפ"א ואחר כך שהנבחרות שלנו יעפילו לטורנירים גדולים בצורה עקבית, והדבר המשמעותי ביותר הוא שנהיה בהתאמה לסטנדרטים בינלאומיים גבוהים. אם אנחנו לא מצליחים להדביק את הפער, אנו צריכים לעשות תיקונים ואת מה שטוב לשמר. איפה הבעיה שלנו? כולנו חולי כדורגל ואוהבי ספורט, אבל דווקא במקום שאנו צריכים לתת לו זמן - אנו חסרי סבלנות. אנחנו צריכים להבין מהן החוזקות והחולשות שלנו, ואיפה אנו צריכים להשקיע. מהדקה ה־65 יש ירידה באופן טבעי. אנחנו מסתכלים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully