וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בפלייאוף: הפועל תל אביב רוצה מקום בחצי הגמר

22.5.2023 / 18:44

משחק מספר 3 ברבע גמר הפלייאוף (19:00): אחרי שהביסו את נס ציונה במשחק השני בלב המושבה יחזרו האדומים הביתה ויקוו לסגור את הסדרה. במועדון פתחו את חידוש המנויים לקראת העונה הבאה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.5/ספורט1

הפועל תל אביב תרצה להעפיל בפעם השנייה מאז חזרה לליגת העל לחצי גמר הפלייאוף כשתארח מחר (שלישי, 19:00) את עירוני נס ציונה במשחק מספר 3 בסדרת רבע הגמר. האדומים ניצחו במשחק הראשון שנערך בהיכל שלמה 77:90, ובמוצאי שבת האחרון הביסו את נס ציונה בלב המושבה 75:106.

הפועל תל אביב מגיעה למשחק בתחושה שאחרי תקופה פחות טובה הדברים מתחילים להסתדר לה. האדומים נראו נהדר במשחק השני בנס ציונה, שלטו בהתמודדות מהפתיחה וחגגו כל הדרך לניצחון. בהפועל יודעים שעם כל הכבוד לניצחון המשכנע בנס ציונה, אם הם לא יהיו מרוכזים כפי שהיו במחצית הראשונה במשחק הראשון, הם עלולים להיכנס לבעיה במשחק השלישי. עידן זלמנסון ששב לפעילות במשחק הקודם צפוי להמשיך לקבל דקות משמעותיות.

בעירוני נס ציונה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת בתבוסה במוצאי שבת. הכתומים הגיעו עם הרבה ציפיות לסדרת רבע הגמר, אבל המשיכו את התקופה הלא טובה שלהם שכוללת נכון לעכשיו שבעה הפסדים רצופים מאז הכניסה לבית העליון. בנס ציונה מקווים לשינוי מגמה במשחק השלישי בסדרה, אבל גם שם יודעים שיצטרכו לתפוס את הפועל תל אביב ביום רע על מנת שיהיה להם סיכוי לרשום נגדם ניצחון ראשון אחרי חמישה הפסדים העונה.

קסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. קובי אליהו
מחר זה ייגמר? מנפורד/קובי אליהו

האדומים החלו היום במכירת מנויים לקראת העונה הבאה, כשבשעות הראשונות חידשו 200 אוהדים את מקומם. השנה מוכרת הפועל תל אביב מנוי משולב לליגה ולאירופה. "אין ספק שהכוח העיקרי של המועדון, כפי שהוכח העונה - הוא קהל האוהדים שלנו. אולם מלא במנויים הופך את הערבים בהיכל קבוצת שלמה לבלתי נשכחים", אמר היו"ר רמי כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully