וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולה הראשונה לפיינל פור: הפועל חולון ניצחה 88:97 את הפועל גליל עליון

משחק מפלצתי של רגלנד (31 נק', 11 אס' ו-4 חט') סחף את האלופה ל-0:3 בסדרה ומפגש צפוי עם מכבי תל אביב. נמרוד לוי בלט מנגד (19) אך יצא בדקות הקריטיות בחמש עבירות

האלופה עדיין כאן: הפועל חולון הפכה הערב (שני) לקבוצה הראשונה שמעפילה לפיינל פור של ליגת העל. אחרי שני ניצחונות קלילים בסדרה מול הפועל גליל עליון, חולונייה התקשתה הפעם מעט יותר אך ניצחה 88:97 עם עוד משחק שבו היא התקרבה ל-100 נקודות והשלימה 0:3 בסדרה. אם במשחק הקודם שון דאוסון היה זה שכיכב, הפעם ג'ו רגלנד היה הרבה מעל כולם. הגארד הנהדר של חולון הגיע ל-10 נקודות כבר ברבע הראשון וסיים את המשחק הזה עם סטטיסטיקה נדירה של 31 נקודות, 11 אסיסטים, 6 ריבאונדים, 4 חטיפות ו-46 נקודות מדד. כריס ג'ונסון סייע לו עם 20 נקודות ויעילות בצבע ודאוסון הסתפק ב-11 נקודות.

כריס ג'ונסון ג'ו רגלנד חוגגים הפועל חולון. ברני ארדוב
גיבורי הניצחון. ג'ונסון ורגלנד/ברני ארדוב

חולון עשתה את הבריחה שלה בשלהי הרבע הרביעי, אחרי שנמרוד לוי המצוין ביצע עבירה חמישית ובלעדיו האורחים נתקעו התקפית. גליל, שהיתה אחת מהפתעות העונה הסדירה, נהנתה מ-19 נקודות של נמרוד לוי, אולי במשחקו האחרון בקבוצה. דיישון בוקר הצטיין עם 4 שלשות ו-21 נקודות וברייס וושינגטון הוסיף 165 שלא הספיקו. גיא גודס ושחקניו צפויים לפגוש בחצי הגמר את מכבי תל אביב שמובילה 0:2 על הפועל באר שבע וזו צפויה להיות סדרה לוהטת וכמובן הרבה פחות חד צדדית מהסדרה הזו.

לפני המשחק, נבחר ג'ו רגלנד לחמישיית העונה של הליגה.

מאמן הפועל חולון גיא גודס. ברני ארדוב
מפגש פיקנטי מול מכבי תל אביב בחצי הגמר? גיא גודס/ברני ארדוב

קלעו להפועל חולון: ג'ו רגלנד 31 (12 מ-17 מהשדה), 11 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות (46 נקודות מדד), כריס ג'ונסון 20, היידן דלטון 12 ו-8 ריבאונדים, שון דאוסון 11 ו-6 ריבאונדים, סי ג'יי האריס 8, נתנאל ארצי 5, מרווין ג'ונס 4, ניב משגב 3, פרדריק בורדיון 3.

קלעו לגליל עליון: דיישון בוקר 21 ו-7 אסיסטים, נמרוד לוי 19 (4 מ-7 ל-3) ו-6 ריבאונדים, ברייס וושינגטון 16 ו-11 ריבאונדים, רועי הובר 13 (3 מ-11 מהשדה), 6 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-5 איבודים, דווין מארבל 7 (3 מ-11 מהשדה), לוטן אמסלם 5, איתי מושקוביץ 4, רון כהן 3. ווין לנגסטון (12 דקות) ויהל מלמד (5 דקות) שותפו ולא קלעו.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד. ברני ארדוב
משחק אדיר שלו בדרך לחצי הגמר. ג'ו רגלנד/ברני ארדוב

רבע 1

הפתיחה היתה שייכת לרגלנד המצוין, שעשה קצת מהכל, צלף שלשה וקבע 10:13 אחרי שש דקות. אלא שגליל ממש לא רצתה להיות שוב תפאורה במשחק הזה והלכה על דיישון בוקר, שחמש נקודות רצופות שלו ועוד סל של איתי מושקוביץ' השלימו ריצת 0:7 של האורחים שעלו ליתרון 18:20. חולון המשיכה להחטיא מבחוץ ואמסלם קבע 21:23 מפתיע לאורחים בסוף הרבע הראשון.

שחקן הפועל חולון מרווין ג'ונס מול שחקן הפועל גליל עליון רועי הובר. ברני ארדוב
מרווין ג'ונס במאבק עם רועי הובר/ברני ארדוב

רבע 2

גליל עלתה כבר ליתרון 24:27 בפתיחת הרבע השני, אבל אז התעורר שון דאוסון שעם סל ואסיסט נהדר לכריס ג'ונסון הוביל ריצת 0:7 והחזיר את היתרון למארחים. כמו במשחקים הקודמים, גליל התקשתה לעמוד בקצב של חולון, שנהנתה מסלים נוספים של דאוסון וג'ונסון שקבעו 32:38 למארחים. גליל חזרה בגדול עם שמונה נקודות של נמרוד לוי, אבל שלשה של משגב הורידה את הקבוצות להפסקה עם יתרון של 44:49 למארחים.

כריס ג'ונסון הפועל חולון. ברני ארדוב
הראשונים בפיינל פור. ג'ונסון חוגג/ברני ארדוב

רבע 3

ג'ו רגלנד צלף שלשה בפתיחת הרבע השלישי, אבל ההגנה של חולון הייתה חדירה ואפשרה לבוקר ורועי הובר לקלוע, כאשר נקודות עונשין של מארבל החזירו את היתרון לאורחים. חולון הגיבה עם ריצת 0:6 וחזרה לשלוט במשחק, אבל הפעם גליל נשארה חזר במשחק הזה כשבוקר הנהדר צולף שלשה שלישית במשחק וצימק ל-64:63 בלבד לקראת סוף הרבע. ברייס וושינגטון קבע שוויון עם שלשה נוספת, אבל גליל נתקעה לקראת סוף הרבע ונקודות עונשין של האריס ודאוסון קבעו 66:70 למארחים לקראת הרבע האחרון.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד. ברני ארדוב
משחק מפלצתי. רגלנד/ברני ארדוב

רבע 4

הרבע המכריע נפתח לא טוב מבחינת המארחים, שראו את דיישון בוקר צולף שלשה גדולה. כריס ג'ונסון החטיא פעמיים מנגד ונקודות עונשין של הובר ואמסלם החזירו שוב את היתרון לאורחים. חולון נתקעה לגמרי התקפית ושלשה גדולה של נמרוד לוי קבעה 72:76 לגליל, שהחלה לפנטז על ניצחון. אלא שרגלנד עם מהלך שלוש נקודות וג'ונסון החזירו את חולון ליתרון 78:79 כשנותרו חמש דקות לסיום. ברייס וושינגטון קלע סל בריבאונד התקפה, אבל נמרוד לוי עשה עבירה חמישית שטותית ויצא בחמש עבירות. בלי אחד משני השחקנים הכי טובים שלה היום בארבע הדקות האחרונות, גליל נתקעה בהתקפה. דאוסון וג'ונסון קלעו מהקו ונתנו לחולון מרווח בטיחות של 80:86. גליל איבדה את הראש, בוקר את הכדור ודלטון במתפרצת קבע 80:88 לחולון ממנו האורחים לא היה יכולים לחזור. רון כהן הצעיר הפתיע עם שלשה לגליל ובסיום: 88:97 להפועל חולון שעולה לפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully