וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: סדרת גמר הפלייאוף בין מכבי ראשל"צ לאשדוד יוצאת לדרך

עודכן לאחרונה: 22.5.2023 / 13:26

היריבות הגדולה נמשכת בסדרה של הטוב מ-5: אשדוד רוצה להשלים טרבל שני ברציפות לפני שמאמנה עוזב בחזרה לסרביה, הראשל"צים מקווים להחזיר לעצמם את הצלחת

אנדראה ווקוייביץ' מאמן הפועל אשדוד לצד ג'ו מתתיה מאמן מכבי ראשון לציון כדוריד. פבל יפנוב מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
קרב חם. מאמני אשדוד וראשל"צ/אתר רשמי, פבל יפנוב מכבי ראשון לציון

סדרת גמר פליאוף האליפות בליגת הכדוריד תצא מחר (שלישי) לדרך - כשמכבי ראשון לציון תארח את הפועל אשדוד למשחק הראשון (18:30, בית מכבי). השתיים, שסיימו במקומות 3 ו-5, בהתאמה, ניצחו בחצי הגמר כשהן ללא יתרון ביתיות את א.ס רמת השרון והפועל ראשון לציון - מי שחתמו את העונה הסדירה במקומות 1-2 ונחשבו לפייבוריטיות.

זו סדרת גמר בין שתי קבוצות שבנו ביניהן יריבות בשנים האחרונות - שאת תחילתה אפשר לסמן בגמר פליאוף 2019 - כאשר אשדוד זכתה בתואר אליפות ראשון והיסטורי, בבית מכבי, בתום סדרה שנמשכה חמישה משחקים והוכרעה על יחס השערים.

מאז הזכייה האחרונה של מכבי ראשל"צ באליפות לפני שנתיים, הפועל אשדוד ברצף של 5 זכיות בתארים: טרבל בעונה שעברה שכלל אליפות, גביע המדינה וגביע ווינר-שופטים. העונה יש לה שני גביעים - עם אופציה להשלמת טרבל - שני ברציפות והיסטורי.

הפועל אשדוד נגד מכבי ראשון לציון בגמר גביע המדינה כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
היריבות הכי בולטת בליגה. אשדוד מול מכבי ראשון לציון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

"אנחנו מצד אחד גאים בסדרה האחרונה מול רמת השרון בחצי הגמר, ומצד שני - לא עשינו כלום מלבד להגיע לגמר. אם נצליח לשמור על הרמה המנטלית, המקצועית והקבוצתית שלנו של השבועיים האחרונים, אז תהיה סדרה מרתקת", מדגיש ג'ו מתתיה מאמן מכבי ראשל"צ, לקראת פתיחת הסדרה - בשיטת הטוב מ-5 משחקים. "נוצרה יריבות חזקה מאוד בין שני המועדונים בחמש השנים האחרונות, וללא ספק מעניינת מאוד. ישנה הערכה הדדית גדולה בין המועדונים ובאופן קבוע הקבוצות נפגשות ברוב שלבי הגמר. כמובן שננסה שהגמר הזה יסתיים לטובתנו".

מנגד, מאמן הפועל אשדוד, אנדראה ווקוייביץ', שישוב בתום העונה לסרביה , רוצה כאמור להשלים טרבל שני יוקרתי ברציפות כמאמן ראשי עם הקבוצה. "כל גמר עומד בפני עצמו, ומאוד שונה ממשחקים וסדרות קודמים. בחלק הזה של העונה, האנרגיה נמצאת במינימום, והמוטיבציה נמצאת במקסימום - כך שמי שיידע לייצר את הבלאנס הנכון - יהיה לו סיכוי גבוה יותר לזכות באליפות. כל מאמן יכול להסתכל על המפתחות בדרך אחרת. מאמנים יגידו שהמפתחות הם שוערים. הגנה. שליטה בקצב. הכל נכון, אבל מי שיידע לעשות את 10 הימים הראשונים בצורה החדה ביותר וייצור מומנטום - יזכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully