וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה יפגינו הערב מול ביתו של רון חולדאי

22.5.2023 / 12:47

האוהדים דורש מראש עיריית תל אביב לקדם מהלך של הקמת אצטדיון לקבוצתם, או לחילופין שיפוץ של האצטדיון בשכונת התקווה כך שיאושר למשחקים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

אוהדי בני יהודה מתכננים להפגין הערב (20:30) מול ביתו של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, בדרישה להקים אצטדיון ביתי ראוי עבור הקבוצה, או שמנגד האצטדיון בשכונת התקווה ישופץ ויאושר למשחקים. האוהדים דורשים שייבנה אצטדיון המתאים למידותיה של בני יהודה, כאשר השטח שמוצע עבור הפרויקט הוא רובע 9 שנמצא בדרום תל אביב. האוהדים תמימי דעים שללא אצטדיון ביתי למועדון לא תהיה זכות קיום בעתיד.

אוהדי הקבוצה מתכוונים להחריף את מאבקם בתקופה הקרובה, גם מתוך דאגה לעתיד המועדון וגם בטענה שאצטדיון בלומפילד, שבו מארחת כעת הקבוצה, אינו מתאים לכתומים ואינו משמש בית אמיתי כפי שצריך להיות.

אצטדיון בלומפילד. קובי אליהו
אוהדי בני יהודה לא מרגישים שבלומפילד מספיק ביתי לקבוצתם/קובי אליהו

מבני יהודה נמסר בנוגע למאבק האוהדים: "אנחנו מבינים את המאבק של האוהדים בחשיבות והסמליות במגרש בשכונת התקווה. שכונת התקווהתמיד תישאר הלב והבית של בני יהודה. אנחנו מייחלים שלמועדון הכדורגל בני יהודה יהיה מגרש ביתי המתאים למידותיה".

בעיריית תל אביב אגב, לא מתרגשים בשלב זה ממחאות האוהדים וטוענים שבלומפילד, הוא אצטדיון הבית העירוני של כל הקבוצות הגדולות בתל אביב - ולכן אין בשלב זה שום כוונות או תוכניות להקים אצטדיון נוסף בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully