וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק רן בן שמעון: מי עוזב ומי נשאר במ.ס. אשדוד?

22.5.2023 / 9:33

האופציות על שחף וקופרמן מומשו, מוגיס יישאר אלי לוי יצטרך להחתים שוער חדש, מאמצים לסגור קצוות עם סבן. התכניות בי"א

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מ.ס. אשדוד מימשה את האופציות שהיו לה להאריך את חוזיהם של אלעד שחף ודויד קופרמן והשניים ימשיכו בקבוצה בעונה הבאה. שחף הגיע באמצע העונה מהליגה ברומניה, שם הוא לא התאקלם, ורשם חצי עונה מצוינת במהלכה היה שותף מלא להעפלה לפלייאוף העליון ולחצי גמר גביע המדינה. במועדון קיבלו קשר דינמי ורעב למשחק והחליטו לממש את האופציה. קופרמן, המגן השמאלי היהודי-קולומביאני, נטמע היטב בקבוצה גם מקצועית וגם חברתית ובוודאי כשהוא לא נחשב לזר, הוחלט שהוא ישאר.

כפי שכבר פורסם כאן בשבת האחרונה יואב ג'רפי סיים חוזה, סירב להצעה שהוגשה לו, ובשלב הזה צריך מאמן הקבוצה החדש אלי לוי לחפש אופציות חדשות לשער. ננאד צבטקוביץ' יימכר לראפיד וינה ובאשדוד יביאו בלם זר חדש כאשר יש להם בכל מקרה את טימותי אוואני וגיל כהן החתומים לעונה נוספת. שחקן נוסף שאמור לעזוב הוא נאור סבג שסיים חוזה ולא אמור להמשיך. סבג היה מהשחקנים הכי קרובים לרן בן שמעון וקרוב לוודאי שאם האחרון היה ממשיך לעונה נוספת, סבג היה מהראשונים שהיה נשאר.

נאור סבג, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
סיים חוזה ולא אמור להמשיך. סבג/לירון מולדובן

לאשדוד יש גם אופציה להאריך את החוזה עם ז'ורדן סבן ובמועדון יש רצון לעשות זאת, אבל יש עניין כספי מול השחקן שעוד דורש פיתרון. זקאריה מוגיס ואבנעזר ממאטה חתומים לעונה נוספת. מוגיס ישאר בוודאות אחרי שעשה חצי עונה טובה וממאטה עשוי לצאת להשאלה. יעקב בריהון חתום לעונה הבאה וישאר. בקבוצה רוצים ששביט מזל ורועי בן שמעון ימשיכו וינסו להסתדר איתם כספית.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully