וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזכייה הראשונה שלו על חימר: דניל מדבדב הוכתר לאלוף רומא

אחרי שעה ו-40 דקות של המתנה בעקבות הגשם, הרוסי שמדורג 3 בעולם גבר 5:7, 5:7 על הולגר רונה: "בעבר שנאתי לשחק על חימר, משהו מדהים קורה לאחרונה"

תקציר: דניל מדבדב ניצח את הולגר רונה וזכה ברומא/ספורט1

תואר ראשון לדניל מדבדב על חימר. הערב (ראשון) המדורג שלישי בעולם ניצח 5:7, 5:7 את הדני הולגר רונה וזכה לראשונה בטורניר רומא, כאמור התואר הראשון שלו על החימר והשישי בסבב המאסטרס 1000.

אחרי שעה ו-40 דקות של דחייה בפתיחתה ההתמודדות בעקבות הגשם הסוער ברומא, מדבדב הזדקק בסך הכל לשעה ו-43 דקות כדי להכניע את הדני הצעיר שמדורג שביעי בעולם.

דניל מדבדב, טניסאי רוסי. רויטרס
התואר הראשון שלו על חימר. מדבדב/רויטרס

מדבדב שבר במשחקון ה-12 והאחרון של המערכה הראשונה בדרך ליתרון 0:1. המערכה השנייה הייתה מטורפת למדי - היא החלה בשבירה מצדו של רונה, מדבדב שבר בחזרה ואיזן ל-2:2, הנורבגי שבר בשנית ועלה ל-3:4 והרוסי התעלה במאני טיים, שבר כדי להשוות ל-5:5 ובפעם השנייה במשחק שבר במשחקון ה-12 והמכריע כדי לנצח 0:2 במערכות ולהניף את הגביע ברומא.

"אני תמיד מאמין בעצמי ותמיד רוצה לנצח, אבל שנאתי בעבר לשחק על חימר ולא חשבתי שאזכה בתואר על חימר", הודה מדבדב בסיום, "לפני הטורניר הזה, במדריד ובמונטה קרלו, הרגשתי יותר טוב על החימר וחשבתי לעצמי 'אוקיי, בוא נמשיך'. אני מרגיש טוב באימונים ובמשחקים על החימר וגם אמרתי למאמן שלי שמשהו מדהים קורה לי. אני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully