וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילנה ריבאקינה זכתה בטורניר רומא: "מלאת ביטחון לרולאן גארוס"

הקזאחית, אלופת ווימבלדון, הוכיחה לעצמה שהיא יכולה לזכות בתארים גם על חימר, אחרי שזכתה באליפות איטליה הפתוחה בעקבות הפרישה של קלינינה: "יכולה להגיע למקום 1 בעולם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

ילנה ריבאקינה מלאת ביטחון לקראת הרולאן גארוס בשבוע הבא, בידיעה שהיא יכולה להיות יעילה על חימר כפי שהיא על שני המשטחים האחרים, אחרי שאתמול (שבת) הקזחית המדורגת 6 בעולם זכתה באליפות איטליה הפתוחה.

בת ה-23, ילידת מוסקבה, זכתה בתואר השני שלה ב-2023 אחרי הזכייה שלה באינדיאן וולס (תואר חמישי בקריירה בסך הכל) כאשר יריבתה אנחלינה קלינינה האוקראינית פרשה כשהיא בפיגור 6:4, 1:0.

ריבאקינה, אלופת ווימבלדון, הפכה לאישה השישית מאז תחילת פורמט WTA 1000 ב-2009 שזוכה בתואר גרנד סלאם או מאסטרס על כל המשטחים - אחרי סרינה וויליאמס, פטרה קביטובה, סימונה האלפ, גרביניה מוגורוסה ואשלי בארטי.

אלנה ריבקינה אחרי שזכתה בטורניר רומא. רויטרס
עוד גביע לארון. ריבאקינה/רויטרס

"אני חושבת שעם סגנון המשחק שלי, אני יכולה לשחק טוב על כל המשטחים", אמר ריבאקינה, שהגיעה העונה גם לגמרים באליפות אוסטרליה ובמיאמי. "אולי על החימר אני צריכה להיות מוכנה יותר פיזית ולעשות הרבה יותר עבודת הכנה, שלא תמיד יש לי זמן בשבילה אחרי עונת המגרשים המהירים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אלנה ריבקינה אחרי שזכתה בטורניר רומא, בעקבות הפרישה של יריבתה המאוכזבת אנחלינה קלינינה. רויטרס
אלנה ריבקינה אחרי שזכתה בטורניר רומא, בעקבות הפרישה של יריבתה המאוכזבת אנחלינה קלינינה/רויטרס

קלינינה, שתקוותיה לתואר ראשון נגוזו בגלל פציעה ברגל, אמרה שלריבקינה יש את כל התכונות להצליח על חימר, ושהיא מגיעה כפייבוריטית גם לאליפות צרפת."היא מגישה סרבים במהירות של 200 קמ"ש. יש לה ווינרים שלאף אחת בסבב אין. יש לה סיכויים טובים בפריז", אמרה קלינינה, "היא שחקנית מדהימה, שחקנית מובילה. אם היא תמשיך לשחק ככה, היא גם תגיע למקום הראשון בעולם".

אליפות צרפת הפתוחה מתחילה ב-28 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully