וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקה מאוהבת: מורה לגולף קיבל כרטיס לתחרות היוקרתית, ומדהים את כולם

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 14:16

הסינדרלה שעשה סנסציה: מייקל בלוק, בן 46, מורה אלמוני מקליפורניה, הצליח להשתחל לאליפות, לגבור על שחקנים מהטופ, להכניס צ'ק שמן ובעיקר לרגש את כל ארה"ב: "אני חי את החלום"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

מייקל בלוק מודה ש"החיים שלי השתנו" אחרי שהמורה לגולף האלמוני מקליפורניה קיבל כרטיס לטורניר היוקרתי של סבב ה-PGA והצליח להתברג בין עשרת הראשונים. מדובר בשחקן מדרג נמוך, שבשיא הקריירה שלו הצליח פעם אחת לגרוף פרס כספי של כמה עשרות אלפי דולרים, אבל רוב הזמן משמש כמורה פרטי במועדון, שגובה 150 דולר לשעה. עם זאת, כעת הוא כבר הבטיח לעצמו פרס בגובה של לפחות 6 ספרות, כשהמקום הראשון (פנטזיה מעט מופרזת) כבר יעניק לו יותר ממיליון.

כאשר התבשר במסיבת עיתונאים שירוויח לפחות 465 אלף דולר, הוא סתם את אוזניו. "אני לא רוצה לשמוע", אמר, "אני לא מקשיב למה שאומרים עליי. אני רק מוריד את הראש... לא רציתי להסתכל בפרצוף של רוזי (ג'סטין רוז, אחד ממתחריו) בתחרות, כי אני מעריץ שלו כל החיים, ולא האמנתי שאני לפניו בתחרות".

שחקן הגולף מייקל בלוק. רויטרס
שחקן הגולף מייקל בלוק/רויטרס

יותר מזה, בלוק נהנה מרגעי תהילה, כשאמריקה לא יכולה שלא להתרגש מסיפור הסינדרלה. על פי חוקי התחרות, בכל תחרות PGA Championship ישנם 20 שחקנים לכאורה "מקצוענים", אבל למעשה אינם חלק מהשחקנים הבכירים הפעילים. מדובר ב-20 שנבחרים מתוך כ-20-15 אלף שחקנים, ובלוק הוא אחד מה-20 שנכנסו לטורניר, וכמובן היחיד שהצליח להגיע כל כך רחוק.

כאשר התבשר שהוא מצוות לתחרויות בסוף השבוע עם רורי מקלרוי, אלוף ארבע פעמים, אחד השחקנים המפורסמים בעולם, הוא הניד את ראשו כלא מאמין. "אתם רציניים?", אמר, "וואו, זה יהיה כיף". הוא מספר שהוא מסתובב על המסלול, היוקרתי כל כך, ואומר לנושא המקלות שלו ש"זה מגוחך, אני אפילו לא יודע מה אני עושה כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

בלוק פעמיים התראיין במהלך התחרות, ופעמיים החל לדמוע מהתרגשות. בגיל 46, הוא יודע להעריך את הרגע, ופשוט נוצר אותו. "אני חי את החלום למען האמת, אני על עננים", הוא אומר, "אני מרגיש שהחיים שלי השתנו קצת, אני פשוט עושה חיים כאן".

הוא אומר ש"החיים חולפים מהר, בלי שאתה שם לב אתה כבר בן 60 אחרי שפרשת ומסתכל לאחור על סרטונים ונזכר בדברים, ואומר 'הנה, זה היה השבוע הכי טוב בחיים שלי'. אז כן, סביר להניח שזה השבוע הכי טוב בחיים שלי". עם זאת, מבחינתו, "אחד הדברים הכי חשובים שהשגתי זה שבעיני הילדים שלי אני לראשונה נראה קול".

  • עוד באותו נושא:
  • גולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully