וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה "רק רוצה להביא את הגביע", אביב אברהם האריך חוזה

21.5.2023 / 10:44

למרות ההפסד לבאר שבע, היהלומים עמדו במטרה ונמנעו מפציעות והרחקות בליגה. הצוות המקצועי מתלבט לגבי מספר עמדות, במועדון מזהירים את האוהדים מהספסרים. הקפטן חתם לעונה נוספת

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

מכבי נתניה סיימה אמש (שבת) את חלקה בליגת העל עם הפסד 0:2 להפועל באר שבע, שהציב את הקבוצה במקום החמישי בטבלה הסופית של העונה. הקבוצה מהשרון פספסה את המקום הרביעי רק בשל יחס שערים נחות מהפועל ירושלים, אבל אף אחד במועדון לא באמת מתרגש מזה, בעיקר כי כל העיניים ותשומת הלב מופנים למשחק העונה האמיתי של היהלומים - גמר גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים שייערך מחרתיים בחיפה.

"עשינו את המיטב במשחקים האחרונים. התוצאות חשובות, אבל מעכשיו שום דבר לא מעניין, אנחנו רק רוצים להביא את הגביע", אמרו בנתניה לקראת הגמר הגדול בשלישי.

רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מגיע לגמר בלי פצועים ומורחקים/ברני ארדוב
אביב אברהם שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בשורה מעודדת לאוהדים. אברהם/ברני ארדוב

הצוות המקצועי השיג את המטרה העיקרית שהציב בשבועות האחרונים - ניהול נכון של הסגל והימנעות מפציעות או הרחקות מיותרות לקראת הגמר. מסתמן שסגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן רן קוז'וך, שרוצה מאוד לסיים את העונה הזאת עם התואר הנכסף בארון.

הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב נשאר אמש מחוץ לסגל, לאחר שחש ברגישות בברכו ולא רצו לסכן אותו לקראת הגמר. על פי התכנון הוא צפוי לשוב להרכב לצידו של רז שלמה, שלא שיחק אמש בשל צבירת כרטיסים צהובים. בחלק הקדמי מסתמנים כמה שינויים, כאשר סטניסלב בילנקי אמור לפתוח על חשבונו של איגור זלאטנוביץ' וגם אושר אליהו שפתח אתמול יפנה את מקומו, ככל הנראה לעוז בילו שיחזור לסגל.

אחת ההתלבטויות הגדולות בצוות המקצועי לקראת הגמר היא בעמדת המגן הימני, כאשר תחילה היה נדמה שעידו וייר זוכה לעדיפות, אך כעת יש גורמים בצוות שחושבים כי וייר מעט נשחק לאחרונה וייתכן שדווקא כארם ג'אבר יהיה זה שיפתח בהרכב.

בנוסף, אוהדי נתניה קיבלו בשורה מעודדת, אחרי שהקבוצה הודיעה היום כי הקפטן אביב אברהם האריך חוזה וימשיך לעונה נוספת במועדון.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
בהלה לכרטיסים. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב

טירוף הכרטיסים לגמר בקרב אוהדי מכבי נתניה נמשך גם הימים האחרונים. הרשתות החברתיות מלאות בפוסטים ובפניות של כאלה שלא מצליחים להשיג כרטיס ומוכנים לשלם סכומים גבוהים מאוד כדי להיות נוכחים במשחק. ראשי המועדון מזהירים את האוהדים שוב ושוב שלא להתפתות ולרכוש כרטיס מספסרים, בשל מכת זיופי כרטיסים שקיימת בשוק.

בהגרלה שנערכה לקראת הגמר נקבע כי מכבי נתניה היא זו שתזכה לשחק בצבעי הצהוב-שחור המזוהים עמה, בעוד בית"ר תהיה קבוצת החוץ ותלבש מדים אלטרנטיביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully