וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החזון של בכר: להפוך את הכוכב האדום לגרסה משודרגת של מכבי חיפה"

בסרביה חושפים פרטים על ההכנות של המאמן לתפקיד, ההבטחה לכדורגל התקפי, הדרישה להשאיר את פשיץ' ושיחת השכנוע "הקריטית" שמחכה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:5/ספורט1

אחרי שסיים את העונה עם מכבי חיפה, ברק בכר מתחיל להכין את העונה הבאה בכוכב האדום בלגרד. המאמן ימריא לסרביה באמצע השבוע לכמה ימים ויערוך סבב פגישות עם בכירי המועדון, כדי לקבל תמונת מצב מפורטת על הסגל לעונה הבאה.

באתר "Maxbetsport" חשפו פרטים על השיחות בין בכר לבכירים בכוכב האדום בשבועות האחרונים, ששופכים אור על התוכניות שלו. "בשיחות הראשוניות בין בכר לכוכב האדום, הוא הצהיר שהחזון שלו הוא להפוך את הקבוצה לגרסה משודרגת של מכבי חיפה. הוא רוצה לשחק באותה שיטה, באותו סגנון, במערך דומה. לשחק כדורגל התקפי ומהיר", כתבו.

לפי הדיווח, בכר דרש מהכוכב האדום להשאיר שישה שחקנים בקבוצה: הקפטן מילאן בוריאן, הקשרים גלנור קאנגה וקינגס קאנגווה, אוסמן בוקארי, אלכסנדר קטאי ואקס מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ', ש"אותו הוא מעריך מאוד מאז הימים בהם התמודד נגדו בישראל".

אלכסנדר קטאי עם אלכסנדר פשיץ' שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים. Srdjan Stevanovic, GettyImages
בכר רוצה את שניהם. פשיץ' וקטאי/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בכוכב האדום בונים על "יכולות השכנוע" של בכר כדי להשאיר בקבוצה את הבלם אלכסנדר דרגוביץ', שרוצה לעזוב. לפי הדיווח, "השיחה עם דראגוביץ' תהיה השיחה הראשונה שבכר יצטרך לנהל כמאמן הקבוצה. הוא יציג לנו את החזון שלו, את הפילוסופיה שלו וינסה לשכנע אותו להישאר לפחות עד ינואר. גם הוא מבין שבלעדיו, הקבוצה לא תיראה אותו דבר".

בשורה התחתונה, מסבירים בסרביה, "מחכה לבכר ולכוכב האדום קיץ עמוס, שבסופו יצטרכו כל הכוכבים להסתדר כדי שהקבוצה תעשה צעד קדימה בזירה האירופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully