וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך צילומי קמפיין: החשיפה של צ'ארון שרי

קפטן מכבי חיפה דגמן בקמפיין של מאניה ג'ינס וחשף על הסט שהוא מצפה לילד שלישי מאשתו - בן

צ'ארון שרי, מאניה ג'ינס. שי יחזקאל,
צ'ארון שרי בקמפיין למאניה ג'ינס/שי יחזקאל

קמפיין קולקציית הערב 2023 של מותג האופנה לגברים מאניה ג'ינס יצא לדרך. את הקמפיין מובילים השחקן, הזמר והדוגמן און רפאלי, הד'יג'י ג'וזי זירה, הזמר סטפן לגר וצ'רון שרי קפטן מכבי חיפה שהשבוע זכתה באליפות בעלות של 2 מיליון שקלים.

הקמפיין צולם בפנטסטיק בר בתל אביב באווירת אירועים ומסיבות עם קוד לבוש אופנתי וספור שיקי. הקמפיין עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה הכוללת את ערוצי הדיגיטל והסושיאל, שילוטי חוצות ועל המסך הגדול.

בסט הצילומים סיפר און רפאלי לראשונה על הפרידה משחר ועל כך "שאין סיכוי שיחזור בעתיד", והורדת העוקב משחר ברשתות החברתיות זאת הדרך שלו להתמודד עם הפרידה, וגם סטפן לגר חגג יום הולדת 25 וזכה להפתעה בסט הצילומים בדמות עוגת יום הולדת שסיימה בתוך הפרצוף וקפטן האלופה מכבי חיפה צ'רון שרי סיפר כי הוא מצפה לילד שלישי בן זכר.

מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ: " נבחרת הפרזנטורים של מאניה ג'ינס מורכבת מ-4 גברים מצליחנים מתחומי המוזיקה, ספורט, עסקיים ועוד עם רקע מקצועי עשיר בעלי אמירה כנה ואוטנטית, אשר מוכרים בזכות בעשיתם ועומדים בהלימה עם המותג וקהל היעד שלו".

אליאור אסלן סמנכ"ל השיווק קבוצת מאניה גרופ : "לקולקציית הערב של מאניה יש אמירה אופנתית מובהקת וייחודית, היא משלבת את הצורך לקולקצייה אלגנטית מצד אחד ואת ההתכתבות של המותג עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה ונוחות בלתי מתפשרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully