וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "כדי להפוך לקבוצה היסטורית באמת, חייבים לזכות בליגת האלופות"

מנצ'סטר סיטי שוב חוגגת, המאמן שוב מתנער מההשוואות לברצלונה הגדולה: "כדי להגיע למעמד כזה, צריך להיות דומיננטיים בירופה". ולמה הוא לא מוכן להחזיר את קאנסלו?

צפו בסרטון האליפות הרשמי: בפעם השליישת ברציפות, מנצ'סטר סיטי אלופת אנגליה לעונת 2022/23/אתר רשמי, מנצ'סטר סיטי

גם אחרי חמש אליפויות בשש שנים, גם כשהקבוצה נמצאת בעיצומה של עונה דומיננטית בכל החזיתות, פפ גווארדיולה מתעקש לצנן את ההתלהבות. "כדי להפוך לקבוצה גדולה באמת, כדי להיכנס לדפי ההיסטוריה, חייבים לזכות בליגת האלופות", אמר מאמן מנצ'סטר סיטי אחרי שהתכולים הבטיחו את הזכייה באליפות בזכות הפסד של ארסנל לנוטינגהאם פורסט.

"אני מסכים שאנחנו קבוצה מרשימה מאוד, אני רואה את קווי הדמיון לקבוצות גדולות, אבל אני תמיד מסכים עם האנשים שאומרים, 'כדי לקבל כבוד של ממש, צריך קודם כל לזכות בליגת האלופות'. זה מבחינתי התנאי הראשון", אמר גווארדיולה כשנדרש להשוות בין סיטי הנוכחית לבין ברצלונה ההיסטורית שאימן בעשור הקודם. "הקבוצות הגדולות באמת מנצחות באירופה וזוכות בתארים - ולא רק פעם אחת, אלא כמה פעמים. זה אומר שיש לנו עוד הרבה למה לשאוף".

כך שחקני סיטי נראו אחרי שריקת הסיום במשחק של ארסנל

סיטי מכוונת לטרבל היסטורי, וצריכה להשלים את המשימה בגביע האנגלי ובגמר ליגת האלופות מול אינטר. גווארדיולה כבר הטביע חותם עמוק על הכדורגל האנגלי וזכייה בתואר המשולש תבסס אותו כאחד המאמנים הגדולים בתולדות הפרמיירליג, אבל לדבריו, "ממש לא שיניתי את הכדורגל האנגלי. לא שיניתי דבר בכדורגל, למען האמת. הכדורגל האנגלי כל כך גדול ומלא בהיסטוריה. אם כבר, הוא שינה אותי כמאמן - לא ההפך".

כעת במקביל להכנות למשחקים האחרונים והמכריעים של העונה, סיטי כבר מתחילה לחשוב על הסגל לעונה הבאה, ומי שלא צפוי להיות חלק ממנו הוא ז'ואאו קאנסלו, שהושאל לבאיירן מינכן. לפי דיווחים באנגליה, גווארדיולה הבהיר להנהלת סיטי שלא יקבל בשום פנים ואופן את קאנסלו בחזרה, לאחר שהפורטוגלי "פגע בחדר ההלבשה והפריע למרקם העדין של הקבוצה" כשמיעט לשחק בעונה שעברה. סיטי אף עשויה להציע לבאיירן לרכוש את קאנסלו ולקבל בתמורה את יוזואה קימיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully