וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לסוויפ? דנבר ניצחה 108:119 ב-LA ועלתה ל-0:3 בגמר המערב

ג'מאל מארי המטיר 37 נקודות ויחד עם ניקולה יוקיץ' (24 ו-8 אסיסטים) קירב את הנאגטס להופעה ראשונה אי פעם בסדרת הגמר. 28, 18 ריבאונדים ושתי חסימות של דייויס ו-23 ו-12 אסיסטים של לברון לא מנעו מהלייקרס הפסד בית ראשון בפלייאוף, וכעת כבר לא נראה שיש דרך חזרה

כנראה שזאת השנה שלה. דנבר נאגטס עלתה הלילה (בין שבת לראשון) ליתרון 0:3 בגמר המערב, אחרי שניצחה 108:119 בלוס אנג'לס והנחילה ללייקרס הפסד בית ראשון העונה בפלייאוף. כעת הנאגטס רחוקים ניצחון אחד בלבד מהעפלה היסטורית לסדרת הגמר, ובהתחשב בעובדה שאף קבוצה מעולם לא מחקה פיגור 3:0 בסדרת פלייאוף ב-NBA, נראה שמקומה כבר כמעט מובטח, ולא נותר לה אלא להתחיל להתכונן למצ' אפ אפשרי מול מיאמי וג'ימי באטלר, ששולטים ביד רמה עד כה בגמר המזרח.

רבים קיוו שהלייקרס יחזרו לאולם הביתי ויהפכו את הסדרה לתחרותית שוב, אחרי שהיו קרובים לניצחון במשחק הראשון בסדרה. שלא בפעם הראשונה בפלייאוף הזה, לברון ג'יימס הגיע לאולם יותר מארבע שעות לפני שריקת הפתיחה ונראה מוכן ומזומן למשחק, אבל לג'מאל מארי היו תוכניות אחרות. הסקורר של הנאגטס התחיל את המשחק מאותה נקודה בה נעצר ברבע האחרון של משחק 2, והיה בלתי ניתן לעצירה. הוא הוביל את הנאגטס ליתרון דו ספרתי בסיומו של הרבע הראשון, ולמרות שהלייקרס הצליחו לחזור לעניינים ולצמצם למינוס 3 בלבד בירידה להפסקה, מארי עצמו כבר עמד על 30 נקודות.

ג'מאל מארי, דנבר נאגטס. רויטרס
סדרה יוצאת מהכלל. ג'מאל מארי/רויטרס
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Kevork Djansezian, GettyImages
בור שאף אחד מעולם לא הצליח לצאת ממנו. לברון/GettyImages, Kevork Djansezian

הלייקרס נראו חזק בתמונה והחזיקו מעמד ברבע השלישי, כשהם ממשיכים להתקרב, אבל דווקא ברבע האחרון, שהיה אולי הרבע הכי חשוב של העונה, ההגנה המפורסמת שלהם לא מצאה תשובות למכונה המשומנת של מייק מאלון. ריצת 0:13 של דנבר פתחה את כל היתרון מחדש, ומשם ללייקרס כבר לא היו תשובות.

ג'מאל מארי סיים את המשחק עם 37 נקודות (15 מ-29 מהשדה, 5 מ-11 מהשלוש), 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, וממשיך להיות ה-MVP המפתיע של הסדרה. עד כה הוא מעמיד ממוצעים אדירים של 35 נקודות ב-52% מהשדה, 46% מהשלוש ו-93% מהעונשין בסדרה, ונראה בדרך להפוך לשחקן השני בלבד בהיסטוריה אחרי האקים אולג'וואן שמגיע לממוצע של 35, 5 ו-5 עם למעלה מ-50% מהשדה בגמר אזורי. ניקולה יוקיץ' איפשר לו להפוך למוציא לפועל הערב, והסתפק ב-24 נקודות (9 מ-19 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, כשהוא לא מגיע לטריפל דאבל אחרי ארבעה משחקים רצופים, אבל שוב משחק בשליטה ואלגנטיות. ברוס בראון שוב היה האקס פקטור עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים מהספסל, מייקל פורטר ג'וניור תרם 14, 10 ו-6, וקנטביוס קולדוול פופ הוסיף 17.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, מול שחקני לוס אנג'לס לייקרס אוסטין ריבס, דניס שרודר. Harry How, GettyImages
פינה את הבמה, וניצח. יוקיץ'/GettyImages, Harry How
אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
הפנים אומרות הכל. אנתוני דייויס/רויטרס

בצד השני, אנתוני דייויס עשה כל שביכולתו וסיים עם 28 נקודות, 18 ריבאונדים ושתי חסימות, לברון ג'יימס השתדל וסיים עם 23 (8 מ-19 מהשדה), 12 אסיסטים ו-7 ריבאונדים וגם אוסטין ריבס הגיע ל-23 נקודות לצד 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל הלייקרס שוב קיבלו תרומה מועטה מדי משאר השחקנים, כשרק רוי האצ'ימורה מצטרף לשלושת השחקנים הבכירים בספרות כפולות, ומסיים עם 13 מהספסל.

השורה התחתונה, כאמור, לא מעודדת בכלל מבחינת הלייקרס, שנקלעו לפיגור 3:0 בסדרת פלייאוף לראשונה מאז 2013, ועומדים על מאזן היסטורי של 8:0 בסדרות בהן הגיעו לפיגור כזה. כדי לצאת מהבור הזה, לברון ג'יימס וחבריו יצטרכו באמת לעשות משהו יוצא דופן, ובלתי צפוי. במשחק 4 מחרתיים הם בכל מקרה ינסו לדחות את הקץ, ולהימנע מסוויפ מאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully