וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאליטו: ארגנטינה פתחה את הטורניר עם 1:2 קשה על אוזבקיסטן

המארחת כבר פיגרה משער מוקדם מול אלופת אסיה, אבל שחקניו של מסצ'ראנו הצליחו להשלים מהפך. שער ניצחון דרמטי לארצות הברית, ניו זילנד גברה על גואטמלה

תקציר גביע העולם עד גיל 20: ארגנטינה - אוזבקיסטן 1:2/ספורט1

אליפות העולם עד גיל 20 נפתחה אתמול (שבת) בארגנטינה עם שני משחקים, שהסתיימו שניהם ב-0:1: ניו זילנד וארצות הברית גברו על גואטמלה ואקוודור בהתאמה. בלילה פגשה המארחת ארגנטינה את אוזבקיסטן, וגברה עליה 1:2 קשה.

גואטמלה - ניו זילנד 1:0

עד הדקה ה-70 הנבחרת ממרכז אמריקה הייתה עדיפה, אבל החבורה הפיזית מאוקיאניה הראתה שאי אפשר לזלזל באף נבחרת בטורניר הזה, ונורמן גארבט המחליף כבש את שער הניצחון בדקה ה-80. ניצחון על אוזבקיסטן במחזור הבא יעלה את ניו זילנד שלב, בעוד גואטמלה תקווה להפתיע את ארגנטינה.

ג'ונתן גומז חוגג שער של נבחרת הנוער של ארצות הברית. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
שער ניצחון דרמטי. ג'ונתן גומז/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

ארצות הברית - אקוודור 0:1

אחרי מחצית ראשונה שקולה, בה האמריקאים שלטו בכדור מבלי לסכן את השער, ארצות הברית השתפרה לאחר ההפסקה והגיעה למספר מצבים קורצים, אבל נעצרה פעם אחר פעם אצל ג'ילמר נאפה השוער של ה"טרי". בדקה ה-93 הגיע המגן הימני ג'ונתן גומז, מריאל סוסיאדד, וכבש שער דרמטי שסידר לארצות הברית שלוש נקודות יקרות.

שחקן נבחרת הנוער של ארגנטינה, אלחו וליס. רויטרס
שחקן נבחרת הנוער של ארגנטינה, אלחו וליס/רויטרס

ארגנטינה - אוזבקיסטן 1:2

הנבחרת של חאבייר מסצ'ראנו פתחה את הטורניר עם ניצחון, וכמה סימנים מדאיגים. ארגנטינה, שזכתה בטורניר 6 פעמים, נקלעה לפיגור מוקדם מול אלופת אסיה, כאשר מחמודג'ון מחמדג'ונוב כבש בדקה ה-23 אחרי חולמנות בהגנה אבל אלחו וליס השווה לארגנטינה תוך 5 דקות, ושחקן אינטר ולנטין קברוני קבע 1:2 לפני ההפסקה, כשהאוזבקים בדרך מחמיצים פנדל. כזכור, ארגנטינה כלל לא העפילה לטורניר, אבל השתחלה אליו אחרי שנבחרה לארח אותו בגלל הפרשה עם אינדונזיה, שסירבה לארח את ישראל. האלביסלסטה בבית 1 גם עם ניו זילנד וגוואטמלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully