וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "עוזב בלי שיש לי משהו אחר, הגיע הזמן לקצת רוגע"

המאמן עמד על הקווים של מ.ס. אשדוד בפעם האחרונה: "הייתי מוערך כאן, קיבלתי גב יצוק מג'קי. היינו בשנים הללו קבוצה שכיף לראות"

אוהדי מכבי תל אביב באשדוד/לירון מולדובן

רן בן שמעון עמד הערב (שבת) על הקווים של מ.ס. אשדוד בפעם האחרונה, כשקבוצתו הפסידה 2:1 למכבי תל אביב במשחק לפרוטוקול, במחזור הסיום של עונת 2022/23. רב"ש הגיע בינואר 2020 והוא עוזב אחרי שלוש שנים וחצי.

"אלה היו שלוש שנים וחצי מדהימות ומרגשות", אמר בן שמעון, "למדתי, לימדתי, היו הרבה מאוד רגעים מדהימים. זה מועדון יקר לליבי. כרגע אין שום דבר על הפרק, עזבתי בלי שיש לי משהו אחר ביד, אבל אני מרגיש שזה הזמן מבחינת שני הצדדים. הרגשתי שנתנו לי פה את המקום שלי והכבוד שלי, הייתי אישיות מאוד מוערכת, היחסים עם ג'קי היו מדהימים הוא הכניס אותי ללב שלו ואני רוצה להודות לו ולנוני. קיבלתי אמון וגם ברגעים הפחות טובים היה לי גב יצוק".

מאמן מ.ס. אשדוד, רן בן שמעון. לירון מולדובן
"אני רוצה ליהנות ונראה לאן הרוח תיקח אותי". בן שמעון/לירון מולדובן

בן שמעון המשיך: "בשנים הללו אשדוד הייתה קבוצה התקפית, טובה, כיפית. נהנו לראות אותה משחקת כדורגל. אני גאה בצוות החזק שהיה מסביבי, צוות אדיר של חשיבה, היינו נפגשים גם מחוץ לשעות הכדורגל. הצוות שלי הוא אחד הגאוות הגדולות שלי".

המאמן סיכם: "אני רוצה להמשיך במסע חיי, אין לי מטרות של 'פסגה של הר'. אני רוצה ליהנות ונראה לאן הרוח תיקח אותי. אפשר לעצור רגע, להסתכל אחורה ולראות מה עשינו. היו שנים מאוד אינטנסיביות והגיע הזמן לקצת רוגע. הגביע? מבואס לאללה, מאוד רציתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully