וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמעות ומחווה מצמררת: צפו בליברפול נפרדת מפירמינו ומילנר

עודכן לאחרונה: 20.5.2023 / 20:18

ליברפול נפרדה מארבעה שחקנים עם סצינות מרגשות באנפילד, פירמינו בכה, אבל הקבוצה יודעת שלא תשחק בשנה הבאה בליגת האלופות. קלופ: "זה בסדר"

שחקן ליברפול רוברטו פירמינו בוכה במשחק הפרידה שלו לעיני הקהל באצטדיון אנפילד/ספורט1

אומנם נשאר לה עוד משחק אחד עד תום העונה, אבל ליברפול נפרדה הערב (שבת) מארבעה שחקנים, שערכו הופעה אחרונה באנפילד: ג'יימס מילנר, רוברטו פירמינו, נאבי קייטה ואלכס אוקסלייד צ'מברליין.

פירמינו כבש שער שוויון מאוחר ודרמטי בהופעתו האחרונה באנפילד עבור ליברפול כדי לשמור על הסיכויים הקלושים שלה לסיים בין ארבע הראשונות בפרמיירליג כשקבע בדקה ה-90 שווין 1:1 מול אסטון וילה, אבל גם הוא יודע שזה לא יספיק.

הקבוצה של יורגן קלופ נמצאת במקום החמישי עם 66 נקודות כשנותר לה משחק אחד, אך מרחק שלוש נקודות ממנצ'סטר יונייטד שבמקום הרביעי שיש לה משחק ביד. הקבוצה הביתית שלטה בדקות אחרונות מטורפות כשקריאות "סי סניור" נשמעו באצטדיון, השיר לכבודו של פירמינו האהוב.

כעת ניוקאסל יונייטד ומנצ'סטר יונייטד שבמקום השלישי צריכות רק נקודה משני המשחקים הנותרים שלהן כדי להותיר את ליברפול מחוץ לארבע הראשונות. ליברפול, אלופת אירופה שש פעמים, לא נעדרה מליגת האלופות מאז 2016-17.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בתקציר

תקציר: ליברפול - אסטון וילה 1:1/ספורט1

פירמינו, נאבי קייטה, ג'יימס מילנר ואלכס אוקסלייד צ'מברליין היו חלק מהסגל שזכה בליגת האלופות ב-2019 ועזרו למועדון לזכות באליפותהראשונה אחרי 30 שנה בעונת 2019-20. כולם זכו לאהבה גדולה מהקהל, והוקרת תודה כמו שהקהל באנפילד יודע להביע.

ליברפול תשחק בליגה האירופית, ויורגן קלופ מודה: "זה בסדר. במשך יותר מדי זמן העונה לא שיחקנו טוב, ועדיין הצלחנו להפוך את העסק למרגש. לפני שבעה שבועות, לא חשבתעי שזה יהיה אפשרי בכלל".

אוקסלייד צ'מברליין: "זה רגע סוריאליסטי עבורי, אני עדיין לא מעכל. זו דרך יפה להיפרד, אין ספק. הקהל היה מדהים, כמו תמיד, ואין ספק שאתגעגע לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully