וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק ג'י פספס ניצחון בג'ירו דה איטליה ב-40 סנטימטר

הרוכב הקנדי של ישראל פרמייר טק היה קרוב לקאמבק גדול, אבל לא הצליח

דרק ג'י. ספרינט סייקלינג, אתר רשמי
דרק ג'י/אתר רשמי, ספרינט סייקלינג

40 סנטימטרים - חלקיק של שניה - זה מה שהפריד היום בין דרק ג'י לבין הנצחון הנכסף בג'ירו דה איטליה, נצחון שאין מי שראוי לו ממנו.

יהיה קשה להתווכח עם הקביעה הזו אחרי עוד רכיבה מעוררת השראה מצדו של הקנדי בן ה 25 של "ישראל פרמייר טק" שמוכיח כל יום מחדש - לא פחות ארבע פעמים במהלך השבוע האחרון - שמדובר כאן ברוכב יוצא דופן, רוכב שהגיע משום מקום ומצויד במנוע (וכח רצון) בלתי נגמרים.

עלילת דרק ג'י פרצה כזכור בשלב השמיני של הג'ירו כאשר הגיע למקום השני לאחר יום שלם בבריחה, ומאז - חזרה שוב ושוב ודומה שבכל פעם בצורה דרמטית יותר.

אבל היום, סיפק את הסיום הכי קרוב שיש, וכאשר העתונאים הקיפו אותו עם המיקרופונים, מה שהם קיבלו היה קול ניחר בתערובת של רגשות ותשישות, ואולי אפילו דמעות. "זה היה הכי קרוב הפעם… עוד טיפה חסרה… אבל בחיי, עשיתי באמת כל מה שיכולתי כדי להשיג את הנצחון הזה… אני לא יודע מה עוד אני יכול לעשות "…

התסריט הפעם בא עם טוויסט בעלילה. כן, היתה זו עוד בריחה, הפעם עם כ 30 רוכבים כולל שלושה של ישראל פרמייר טק, סיימון קלאר, סטיב ויליאמס וכמובן דרק ג'י.

היה די ברור שהבריחה הזו תנצח כאשר קבוצת הענק הזו של הרוכבים פתחה פער של למעלה משש דקות בשלב ה 14 של הג'ירו, 194 הקילומטרים שחצו את הגבול משוויץ לקאסאנו מגנאגו שבאיטליה.

כ 50 קמ לסיום הגיע מה שציפו כולם: קבוצה קטנה של שלושה רוכבים תקפה את רוכבי הבריחה. מה שלא היה צפוי : לא היה בה אף רוכב של ישראל פרמייר טק.

אבוד ? לא זה מה שחשב דרק ג'י הבלתי נגמר . בעזרת שני חבריו הוא תקף והצליח יחיד עם כמה רוכבים נוספים לדלוק אחרי השלישיה - משיגים אותם כמה מאות מטרים לסיום. הגרמני ניקו דנץ שנראה הרוכב החזק ביותר פרץ קדימה כאשר דרק ג'י מאחוריו. ג'י הלך וסגר על דנץ וכאשר הגרמני חצה את קו הסיום והחל להרים את ידיו לנצחון, ג'י היה מרוחק בחצי גלגל ממנו. "הזרוע שלו כמעט נכנסה לי לפרצוף… כך כל קרוב זה היה" , אמר הקנדי בתסכול. זה היה נצחונו השני של דנץ בשלושה ימים. דרק ג'י נאלץ להסתפק "בהכי קרוב" בפעם השלישית.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully