וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולגר רונה ניצח את רוד ויפגוש את מדבדב בגמר טורניר רומא

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 0:05

הדני שהדיח את דג'וקוביץ' בסיבוב הקודם הפסיד בסט הראשון ונשבר בשני, אבל חזר עם 7:6, 4:6, 2:6 מרשים. הרוסי ניצח 5:7, 5:7 את סטפנוס ציציפאס

כתבה רשת 13 ברק בכר, טל שורר/באדיבות רשת 13

הולגר רונה נראה מצוין לקראת הרולאן גארוס. אחרי שהדיח את נובאק דג'וקוביץ' בסיבוב הקודם, הדני המדורג 7 ניצח עוד מדורג מעליו, הפעם את קספר רוד עם 7:6, 4:6, 2:6 קשה והעפיל לגמר טורניר רומא. רונה, שרוצה לזכור בפעם השנייה בקריירה בטורניר מאסטרס 1000 היוקרתי, הפסיד בשובר שוויון של המערכה הראשונה ונשבר כבר במערכה השנייה וגם נזקק לטיפול רפואי. אלא שהוא חזר בגדול עם שבירה משלו ל-4:4 ושוב ל-4:6. המערכה השלישית היתה חד צדדית עם שתי שבירות של הדני, שיפגוש במשחק הגמר את דניל מדבדב שגבר בשתי מערכות על סטפנוס ציציפאס היווני.

הולגר רונה טורניר רומא. רויטרס
בכושר נהדר. הולגר רונה/רויטרס

"לא היה לי מה להפסיד בסט השני", אמר רונה לאחר המשחק, "אמרתי לעצמי שאשחק בחופשיות. נהניתי מהמשחק. שיחקתי באגרסיביות וזה היה המפתח לקאמבק שלי".

רונה נראה מצוין על החימר השנה. הוא העפיל לגמר במונטה קרלו לפני שזכה במינכן ומחזיק במאזן של 2:13 על המשטח הזה השנה. רונה יעלה למקום השישי בעולם בזכות הניצחון הזה ואם הוא יזכה בטורניר הוא יכול גם לטפס למקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully