וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך גיבש את רוב ההרכב לגמר הגביע, התלבטות בעמדת המגן הימני

בילנקי יועדף על פני זלאטנוביץ' במשחק על התואר נגד בית"ר ירושלים (ג', 20:30), אברהם ימשיך בקישור, התלבטות בין וייר לג'אבר

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 3:6/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה ערכה הבוקר את האימון הטקטי המסכם שלה ובכך סיימה את הכנותיה לגמר גביע המדינה שייערך מחר באצטדיון בחיפה (שלישי, 20:30). לרשותו של המאמן רן קוז'וך עומד סגל מלא, כאשר גם פלאמן גלאבוב ולירן רוטמן כשירים למשחק הגדול נגד בית"ר ירושלים מחר. בצוות המקצועי התקבלה החלטה לא לצאת צפונה כבר היום והשחקנים יעשו את דרכם לבית מלון בחיפה, רק מחר בבוקר, כדי להיות יחד ולהשלים את כל ההכנות עד הגמר.

מהאימונים האחרונים והתוכניות המקצועיות מסתמן שקוז'וך ישוב להרכב החזק איתו הוא רץ בכמה משחקים לאחרונה, כאשר גלאבוב יפתח במרכז ההגנה לצידו של רז שלמה ונאסים אואמו יורכב בעמדת המגן השמאלי. ההתלבטות היחידה שיש לצוות המקצועי היא בעמדת המגן הימני, בין עידו וייר שקיבל קרדיט בשבועות האחרונים לבין כרם ג'אבר. ייתכן שהאחרון יועדף כחלק מהמצ'-אפ שמתכננת נתניה מול ירדן שועה.

שלישיית הקישור תורכב מבוריס אינו ואיתן אזולאי שהפכו לבאנקרים, ומהקפטן אביב אברהם, שחתם השבוע על הארכת חוזהו לעונה נוספת. בחלק הקדמי יפתחו פטריק טוואמסי, שזה עשוי להיות משחק האחרון בקבוצה, יחד עם עוז בילו וסטניסלב בילנקי שמקבל עדיפות על איגור זלטאנוביץ'.

התכונה בעיר גדולה מאוד ואחרי שלמעלה מ-13 אלף אוהדים הבטיחו את הגעתם למשחק, יש עדין אוהדים רבים שמנסים להשיג כרטיסים בכל דרך אפשרית, אך ללא הצלחה. הנהלת נתניה ניהלה בעצמה את מכירת הכרטיסים שהתאפשרה רק לבעלי מנויים מהעונה הנוכחית, או כאלה שרכשו מנוי לעונה הבאה, זאת על מנת שהכרטיסים לא יגיעו לידיים הלא נכונות.

סטניסלב בילנקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מקום בחוד. בילנקי/ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי נתניה מחפשת גביע שני בתולדותיה, 45 שנה אחרי הזכייה ההיסטורית. פרט לגמר המוצלח ב-1978, היו לה ארבעה הפסדים במעמד הזה, כולל שניים בעשור האחרון - 1:0 בהארכה לקרית שמונה ב-2014 (כקבוצה מהלאומית) ו-5:4 בפנדלים לבני יהודה ב-2019.

* בית"ר ירושלים הניפה את הגביע שבע פעמים בעבר, כשהאחרונה הייתה ב-2009 אחרי ניצחון 1:2 על מכבי חיפה. גם לה יש ארבעה הפסדים בגמר, בו הייתה לאחרונה ב-2018 ואז נוצחה 3:1 בהארכה על ידי הפועל חיפה.

* השתיים מעולם לא נפגשו במעמד הגמר במסגרת גביע המדינה, אבל לבית"ר יש זיכרונות טובים. בדרך להנפה ההיסטורית שלה ב-1976, בית"ר עברה את מכבי נתניה עם 2:4 ברבע הגמר ובדרך לזכייה ב-2008 ניצחה אותה 0:1 בחצי הגמר משער של יואב זיו בהארכה. זו הפעם האחרונה שהשתיים נפגשו בגביע.

* גם ברבע הגמר ב-2000 ניצחה בית"ר (8:9 בפנדלים) כך שהניצחון האחרון של מכבי נתניה בגביע היה ב-1993, גם ברבע הגמר וגם בפנדלים - 7:8 (אחרי 0:0 ב-120 דקות).

* יוסי אבוקסיס זכה בגביע כמאמן של שתי קבוצות שונות (בני יהודה והפועל באר שבע), ועוד לפני כן עשה זאת פעמיים כשחקן הפועל תל אביב ופעמיים כעוזר מאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: חיפה
קהל: 29140

נציגות ישראל באירופה:

מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה
מוקדמות הקונפרנס ליג: הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, מכבי נתניה/בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully