וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתאי חסון ונועה לסרי סיימו במקום ה-10 באליפות אירופה בסירות 470

20.5.2023 / 15:20

הצוות הישראלי העפיל לשיוט המדליות בסן רמו שבאיטליה, אך לא שיפר את המיקום. לסרי: "יש לנו יכולות להבטיח את הכרטיס האולימפי"

תיקתקנו, 19.5/ספורט1

שישה ימי תחרות מפרכים באליפות אירופה בשייט בסירות 470 הסתיימו בסן רמו שבאיטליה, כאשר הצוות הישראלי של ניתאי חסון ונועה לסרי העפיל לשיוט המדליות וחתם את ההשתתפות במקום ה-10.

הצוות שנכנס לשיוט המדליות מהמקום השמיני ידע שלא יוכל להגיע לפודיום, אך קיווה לשפר את המיקום הכללי באליפות על ידי שיוט טוב אחרון. לרוע מזלם של חסון ולסרי, פתיחה חלשה בקו הזינוק גרמה להם לרדוף אחרי שאר הסירות לאורך כל השיוט ולסיים לבסוף במקום ה-10.

אלופי העולם הנכנסים הם אנטון דולברג ולוויסה קרלסון משוודיה שניצחו את התחרות בהפרש נקודה אחת בלבד, לפני סימון דיטש ואנה מרקפורט מגרמניה, שהסתפקו במדליית הכסף.

ניתאי חסון, נועה לסרי, צוות שייט 470. ניקוס אלברומיטיס,
עמדו במטרה. ניתאי חסון ונועה לסרי/ניקוס אלברומיטיס

"הגדרנו לעצמנו מטרה לכניסה לשיוטי המדליות ואני שמח שהצלחנו לעמוד בה", אמר ניתאי בסיום השיוט. נועה הוסיפה: "המטרה שלנו כרגע היא להגיע ברמת מוכנות גבוהה לאליפות העולם באוגוסט הקרוב, שם יחולקו הקווטות הראשונות למשחקי האולימפיים. אנחנו בהחלט מראים יכולות שיאפשרו לנו להתברג גם שם בין 10 הגדולים, ולהבטיח לישראל את הכרטיס ברמת ודאות גבוהה".

הצוות הישראלי השני בתחרות, גיל כהן וליאם פייטלביץ' התחרה בבית הכסף וסיים את האליפות במקום ה-28.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה לסרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully