וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בפלייאוף: מכבי תל אביב יורדת לבאר שבע, ירושלים להרצליה

20.5.2023 / 14:48

ביתרון 0:1 ינסו הצהובים לעשות עוד צעד לעבר חצי הגמר על חשבון הקבוצה של ליובין (17:30), בולדווין וניבו שוב לא צפויים להתלבש. מחזיקת הגביע תרצה לעלות ל-0:2 על חשבון הקבוצה של אהרוני (19:35)

הפועל ירושלים נחתה בישראל אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות/צילום: יותם רונן | עריכת וידאו: ניר חן

סדרות רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (ראשון). בהיכל הקונכיה בבאר שבע תארח הפועל באר שבע את מכבי תל אביב שניצחה את המשחק הראשון בסדרה 77:86 בהיכל מנורה. בני הרצליה תקווה להשוות את הסדרה נגד הפועל ירושלים אחרי שהאדומים ניצחו את המשחק הראשון בבירה 70:81.

דארן היליארד מכבי תל אביב. דני מרון
ימשיך לספק את הסחורה? דארן היליארד/דני מרון

הפועל באר שבע/דימונה - מכבי תל אביב (17:30, 0:1 למכבי תל אביב בסדרה)

למרות שלא הובילו מאז סוף הרבע הראשון במשחק הראשון, בהפועל באר שבע יצאו עם תחושת פספוס מהיכל מנורה. הקבוצה של ליאור ליובין לא הייתה רחוקה לאורך כל המשחק ממוליכת הטבלה, ודקות ספורות מהסיום הפער עמד על 3 נקודות בלבד. בבאר שבע יודעים שכדי לנצח את מכבי הם יהיו חייבים לשמור על אחוזי הקליעה שלהם ובנוסף לאבד פחות כדורים אחרי שבמשחק הראשון איבדו 19 כדורים וחטפו רק 10.

למרות יכולת לא מרשימה הצליחה מכבי תל אביב לפתוח את רבע גמר הפלייאוף עם ניצחון ביתי על הפועל באר שבע. הקבוצה של עודד קטש נאלצת לשחק ללא ווייד בולדווין שסובל מפציעה קלה וג'וש ניבו שעדיין לא ברור האם יוכל להשתתף בהמשך הפלייאוף, ובהיעדר השניים קיבלה מכבי תרומה מדארן היליארד ואלכס פויתרס שהיו מהיותר טובים בקבוצה. הצהובים רוצים לעבור את הסדרה עם מינימום טעויות ויודעים שהמשחק הקרוב בבאר שבע הוא מפתח לקראת המשך הפלייאוף. בולדווין וניבו צפויים להמשיך להיעדר.

עוד בוואלה!

צ'ינאנו אונואקו: "הפועל תל אביב - המקום הכי טוב שהייתי בו"

לכתבה המלאה

חברת Impacx המפתחת את בקבוק המים החכם Water.io , חתמה על שיתוף פעולה עם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב שיאפשר לשחקני הקבוצה הבוגרת לשמור על מאזן נוזלים תקין בגוף, מתוך הידיעה ששתיית מים היא חלק חשוב בשגרת יומו של ספורטאי.

במסגרת זו, קיבלו שחקני מכבי תל אביב בקבוקי מים חכמים שביכולתם לעקוב אחר הרגלי שתיית המים ולשקלל את הנתונים האישיים של השחקן, כגון: גיל, גובה ומשקל. בנוסף, הבקבוק לוקח בחשבון נתונים משתנים כמו מזג האוויר ופעילות ספורטיבית ויוצר עבור השחקנים תוכנית שתייה מותאמת אישית.

קובי בנטובסקי, מנכ"ל Impacx: " השת"פ עם מועדון מכבי תל אביב, יסייע לשחקני הקבוצה הבוגרת לשמור על מאזן נוזלים תקין בגוף. שתיית מים היא הכרחית לשמירה על כושר וביצועים גבוהים לאורך היום, במיוחד בקרב ספורטאים שמתאמנים שעות רבות. אני מאמין שהיכולת לעקוב בצורה מדויקת אחר הרגלי השתייה של השחקנים תשפר את ביצועיהם ותגרום להם להרגיש בריאים יותר".

ראש תחום הכושר הגופני במכבי, רגב פנאן, יקבל את נתוני השתייה של השחקנים בזמן אמת: "אחד הדברים הכי חשובים שאנחנו שמים עליו את הדגש - הוא שתיית מים בזמן האימון אבל גם בזמן מנוחה. Water.ioמאוד עוזרים לנו עם זה כי כך אנחנו יכולים לראות כמה השחקנים שלנו שותים, מהי רמת הרוויה שלהם, אם הם מגיעים יבשים לאימון מה שמסכן אותן וכדומה, אז כך שהמוצר הזה מאוד מסייע לנו בנקודה הזאת".

נועם יעקב הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפועל ירושלים תעלה את רמת האנרגיה? נועם יעקב/ברני ארדוב

בני הרצליה - הפועל ירושלים (19:35, 0:1 להפועל ירושלים בסדרה)

הסגל הקצר שעומד לרשותו של אורן אהרוני החזיק מעמד רבע וחצי ביום חמישי בארנה, ואחרי התפרקות של כמה דקות הרצליה עברה למצב רדיפה אחרי מחזיקת הגביע ולא הצליחה לחזור. בהרצליה יודעים שהסגל הקצר צפוי להיות בעוכריהם גם במשחק השני באולם היובל, אבל מקווים שבעזרת הבית הם יוכלו להיראות טוב יותר למשך דקות ארוכות יותר.

מחזיקת הגביע פתחה ברגל ימין את הפלייאוף שלשום, כשבעיקר מי שפתח אותו נהדר היה ספידי סמית' שקלע 18 נקודות ב-3 וחצי דקות ברבע השני ונתן לירושלים את הניצחון. כמו בכל משחק בתקופה האחרונה, המאמן אלכסנדר דז'יקיץ', שנחת בארץ כמה שעות לפני המשחק, סיפר כי הוא לא מרוצה ממה שראה ומרמת האנרגיות למרות הניצחון, ובירושלים מקווים שהתוצאות ימשיכו להיות בהתאם. סים סאנדר ונה וברנדון בראון שלא נרשמו למשחק הראשון בסדרה, צפויים להמשיך לא להתלבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully