וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מאחד מגדולי הספורטאים באמריקה: ג'ים בראון מת בגיל 87

אבל בארצות הברית: אחד משחקני הפוטבול המפורסמים בהיסטוריה שהפך לפעיל חברתי בולט לאחר הפרישה, מת בביתו בלוס אנג'לס

אבל כבד בספורט האמריקאי: ג'ים בראון, מי שנחשב לאחד מגדולי הספורטאים של ארצות הברית בכל הזמנים, מת הערב (שישי) בגיל 87. בראון, אחד משחקני הפוטבול המפורסמים והחשובים בהיסטוריה, מת בביתו בלוס אנג'לס. סיבת המוות לא פורסמה, אבל לפי הדיווחים בארצות הברית, הוא "מת בשלווה".

בראון היה אחד הרצים המצטיינים ב-NFL בשנות ה-50 וה-60, ופרש בגיל 29 אחרי שלוש זכיות בפרס ה-MVP. את שנותיו הגדולות העביר במדי קליבלנד בראונס, ולאחר הפרישה המפתיעה הפך ללוחם זכויות אדם מפורסם. הוא השקיע מרץ רב בפעילות למען האוכלוסיה האפרו-אמריקאית, וזכה בארצות הברית לכבוד רב על פעילותו בתחום זה. במקביל תיחזק בראון קריירה בתור שחקן קולנוע וטלוויזיה עם יותר מ-50 הופעות בסרטים.

ג'ים בראון כוכב עבר של ה-NFL. מגד גוזני
אגדה. ג'ים בראון/מגד גוזני

בשנים האחרונות לחייו תדמיתו מעט נפגעה לאחר שהצטברו נגדו תלונות על אלימות כלפי נשים. יחד עם זאת, לאחר מותו הספורט האמריקאי ייחד את זכרו.

"אגדה, מנהיג, אקטיביסט", הוא תואר בהספד של קליבלנד בראונס באתר הרשמי של הקבוצה. "בלתי אפשרי לתאר את האהבה והכרת התודה שלנו על שזכינו להיות חלק מהחיים המדהימים של ג'ים. אנחנו אבלים, גם באותה נשימה חוגגים את האור שהביא לעולם. תנחומינו למשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully