וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים למונדיאליטו: ההרכב שמתרגל אופיר חיים לקולומביה

19.5.2023 / 18:35

48 שעות לפני משחק הפתיחה בארגנטינה, מגבש מאמן נבחרת הנוער הרכב כולל 10 שחקנים שהיו חלק מהקמפיין הפנטסטי באליפות אירופה. באיזו עמדה תאי עבד יפתח?

נבחרת הנוער באנדרטה לזכר קורבנות הפיגוע בשגרירות ישראל בארגנטינה/אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

48 שעות למשחק הפתיחה של נבחרת הנוער במונדיאליטו בארגנטינה, זהו ההרכב המסתמן של אופיר חיים. על פי התרגולים האחרונים, צפוי המאמן לפתוח במשחק נגד קולומביה עם הרכב ללא הפתעות מיוחדות, שכולל לא פחות מ-10 שחקנים שלקחו חלק בקמפיין הפנטסטי של הנבחרת ביורו הצעירות, אותו סיימו כסגני אלופי אירופה.

בין היתר, ההרכב יכלול את כוכבי הנבחרת בהיעדרו של אוסקר גלוך - דור תורג'מן ממכבי תל אביב, אריאל לוגסי ממכבי פתח תקוה, אילי מדמון מהפועל באר שבע ואל ים קנצפולסקי וסתיו למקין מהפועל תל אביב.

אל ים קנצפולסקי, שחקן נבחרת הנוער. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
שניהם אמורים לפתוח. אל ים קנצפולסקי ורוי רביבו/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

ההתלבטות של אופיר חיים היא האם לפתוח עם חלוץ מכבי חיפה ענאן חלאיילה. אם הוא יכל ב-11, הוא ואריאל לוגסי יפתחו בכנפיים ותאי עבד יפתח מתחת לחלוץ. אם יוחלט לפתוח עם רן בנימין ולא עם חלאיילה, אז בנימין יופקד מתחת לחלוץ ותאי עבד בכנף במקום חלאילה.

ההרכב המשוער: תומר צרפתי, עיליי פיינגולד, אור ישראלוב, סתיו למקין, רוי רביבו, אילי מדמון, אל ים קנצפולסקי, תאי עבד, אריאל לוגסי, רן בנימין (ענאן חלאיילה), דור תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully