וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא ספר אותנו": יו"ר עירוני רמת גן חוגג חזרה לליגת העל

19.5.2023 / 12:15

ארבע שנים אחרי שלקח את הקבוצה מהליגה הארצית, חן שניידרמן חגג עלייה: "הרגשה מטורפת". בקבוצה מעריכים כי אולם זיסמן יאושר לליגת העל, מאמצים להשאיר את המאמן שמוליק ברנר

תיקתקנו, 19.5/ספורט1

לפני ארבע שנים הייתה מכבי עירוני רמת גן בתחתית. היא ירדה לליגה הארצית אחרי עוד עונה רעה בליגה השנייה, מבחינת תשלומים היא נחשבה לקבוצה שלא מיהרו להתקרב אליה, והשם שלה מקבוצה סימפטית נעלם כלא היה. כשהיא נמצאת בשפל היסטורי החלה הקבוצה במסע, כשהאיש שנמצא שם לאורך כל אותם שנים היה היו"ר חן שניידרמן.

בעונה הראשונה הצליחה רמת גן להפתיע את מכבי רחובות ולעלות על חשבונה ללאומית. בעונה השלישית נכנעה בגמר הפלייאוף לעירוני קרית אתא, ואמש (חמישי) חזרה לליגת העל בזכות ניצחון 2:3 בתום סדרת חצי גמר הפלייאוף על אליצור איתו אשקלון. אחרי 13 שנים היא שבה לליגה הבכירה.

"נכנסנו לפני ארבע שנים ואף אחד לא ספר אותנו, התחרינו עם תקציב פי 3 של רחובות, ואני באותה עונה ישבתי אצל סגן ראש העיר והוא שאל אותי כמה שנים אני צריך בשביל ליגת העל. אמרתי לו אני לוקח בשביל הסייף סייד ארבע שנים, אבל אפשר בשלוש", מספר הבוקר שניידרמן לוואלה! ספורט, "אף אחד לא ייקח לנו את זה. הרגשה מטורפת".

חן שניידרמן, יו"ר עירוני רמת גן (הימני ביותר). קובי אליהו
יום חג ברמת גן. היו"ר שניידרמן (מימין)/קובי אליהו

גם העונה הזאת לא הייתה מושלמת עבור רמת גן. אחרי סיבוב עם הרבה מאוד פציעות והפסדים היא הייתה קרובה יותר לפלייאוף התחתון מאשר לעליית ליגה, אלא שאז ביצעה הקבוצה מספר שינויים - החתימה את שמוליק ברנר שכמעט העלה אותה ליגה בעונה שעברה, צירפה את ג'ורדן כהן, עמית אהרוני והראל דדון והחלה במסע שנגמר אמש.

"היו לנו המון צירופי מקרים של פציעות ודברים הזויים, זה לא נתפס ולא הגיוני, מהסיפור עם אלייז'ה הירש, שחקנים שנפצעו וגמרו את העונה באימון הראשון", נזכר שניידרמן, "זה מאוד השפיע עלינו. באיזשהו שלב די היו בנו ספקות, ברגע שאנחנו הולכים על זה עד הסוף ובכל הכוח, עשינו כמה שינויים בסגל, שינוי בעמדת המאמן. שמוליק הוא החיוביות הבלתי נגמרת שלו גרם לנו להאמין שזה עדיין אפשרי, ושזה לא שאלה וזה יקרה. מאז שהוא הגיע, עשינו 1:10 בליגה, זה התחבר כל כך מהר מהרגע שהוא הגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן עירוני רמת גן שמוליק ברנר. קובי אליהו
ימשיך לעונה נוספת? ברנר בחגיגות העלייה/קובי אליהו

ברמת גן יחגגו בימים הקרובים, אך מתחילת השבוע הבא צפויה הקבוצה להתחיל לעבוד על העונה הבאה, כשבזכות תמיכה עירונית משמעותית היא לא אמורה להיתקל בקשיים כספיים. בנוגע לאולם "זיסמן", צפויה מנהלת הליגה לערוך סיור במקום, ולמסור דוח מסודר עליו ועל תיקונים שצריכים לערוך בו כי שיהיה כשיר לארח משחקים בליגת העל. "אני לא מאמין שתהיה בעיה עם התקציב ולא תהיה בעיה לאשר את האולם בכפוף לשינויים, ונעשה את זה, העירייה רוצה לעשות את זה", מספר היושב ראש.

הסוגיה המרכזית שצריכה להיפתר ברמת גן בתקופה הקרובה היא בנוגע לעמדת המאמן. בקבוצה רוצים ששמוליק ברנר ימשיך לעמוד על הקווים, וכדי שזה יקרה יצטרכו מספר דברים להסתדר מול הקריירה הנוספת של המאמן, שנמצא בתחום האקדמי בשנים האחרונות במקביל.

"יש רצון משותף ששמוליק ימשיך, מבחינתנו הוא המועמד הלגיטימי להמשיך הלאה ולהיות איתנו בליגת העל. מבחינת סגל השחקנים יש כמה שחקנים חתומים, פחות רוצה להיכנס לשמות כרגע, צריך לשבת. ליגת העל זה אופרה אחרת, צריך לעשות עבודה נכונה, ניקח לנו כמה ימים וניכנס לזה בכל הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully