וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפסד 4:0 לכרטיס לוומבלי: המהפך הגדול בתולדות הפלייאוף באנגליה

אחרי תבוסה במשחק הראשון במאבקי העלייה לצ'מפיונשיפ, שפילד וונסדיי חוללה את "נס הילסבורו", כפתה הארכה בדקה ה-98 והדיחה את פיטרבורו בדו קרב פנדלים. צפו בתקציר ובחגיגות: "זה המשחק הכי גדול ששיחקנו בו"

תיקתקנו, 19.5/ספורט1

בזמן שכל העיניים השבוע היו נשואות לעבר חצאי הגמר של המפעלים האירופיים, הכדורגל האנגלי סיפק אמש (חמישי) את אחד המהפכים הגדולים של השנים האחרונות. לאחר שהובסה 4:0 בידי פיטרבורו במשחק הראשון בפלייאוף ההעפלה לצ'מפיונשיפ, שפילד וונסדיי עשתה היסטוריה והבטיחה את העפלתה לגמר הפלייאוף בוומבלי עם מהפך שטרם נראה כמותו בממלכה.

"על ה'נס של הילסבורו' הולכים לדבר עשרות שנים קדימה", הטיבו לתאר ב"דיילי מייל" אחרי האירועים באצטדיון בשפילד. אחרי שאף קבוצה בתולדות הכדורגל האנגלי לא חזרה מפיגור של יותר משני שערים בגומלין, וונסדיי עשתה זאת בצורה דרמטית במיוחד ובכך שמרה על סיכוי לחזור לליגת המשנה.

המארחת עשתה חצי דרך והובילה 0:2 כבר אחרי 25 דקות, הוסיפה את השלישי בדקה ה-71, אך רק שמונה דקות לתוך תוספת הזמן ליאם פאלמר הבקיע את השער הרביעי הדרמטי שכפה הארכה. לי גרגורי הבקיע שער עצמי טראגי בדקה ה-105 שצימק ל-4:1, אך למזלו קאלום פאטרסון קבע 1:5 בדקה ה-112 ושלח את הקבוצות לדו קרב פנדלים, שם שפילד ניצחה 3:5 אחרי שדן באטלר היה היחיד שהחמיץ. לאחר הפנדל המכריע פרצו אוהדים רבים למגרש וחגגו עם השחקנים את המסע המשותף שמצפה להם לוומבלי.

צפו בתקציר המהפך

מבט מבפנים: צפו בחגיגות בסיום

הקפטן הוותיק בארי בנאן, ששיחק בעבר בפרמיירליג וחווה דבר או שניים בקריירה, התמוגג אחרי המהפך חסר התקדים: "כולם אמרו לנו שאנחנו לא יכולים לעשות את זה. הכל זה עניין של אמונה וזה המשחק הכי גדול ששיחקנו בו".

מאמן הקבוצה דארן מור הוסיף: "עוד לא עיכלנו את מה שעשינו, זה היה לילה נפלא של כדורגל. הגישה הייתה שאנחנו לעולם לא נרים ידיים. עבדנו כל השבוע כדי לשנות את החשיבה, אפילו התאמנו על פנדלים".

שפילד וונסדיי עדיין לא יודעת מי תהיה יריביתה בוומבלי בקרב על העלייה לצ'מפיונשיפ, כאשר הערב ייערך הגומלין בין בולטון לבארנסלי אחרי 1:1 במשחק הראשון. שתי הקבוצות שהבטיחו אוטומטית את עלייתן לצ'מפיונשיפ הן פלימות' ארגייל ואיפסוויץ' טאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully