וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום מצוין לישראל פרמייר טק בג'ירו דה איטליה

סבסטיאן ברוויק הצעיר הצליח לעלות על הפודיום, עם מקום שלישי: "השרירים התכווצו לי אבל לא ויתרתי. לא כל יום נופלת לך הזדמנות כזו"

סבסטיאן ברוויק. ספרינט סייקלינג, אתר רשמי
ברוויק/אתר רשמי, ספרינט סייקלינג

עוד יום מצויין לישראל פרמייר טק בג'ירו דה איטליה שממשיכה עם ג'ירו איטליה אגרסיבי ונועז ומפתיע - ומשיגה עוד פודיום, השלישי שלה בחמשת השלבים האחרונים במירוץ השני בחשיבותו בעולם.

הפעם הזו, בשלב בן 185 הקילומטרים לריבולי, הגיבור התורן היה דמות כמעט נחבאת אל הכלים בקבוצה, מטפס אוסטרלי צנום וצעיר ( 23) שמעולם לא השיג הישג יוצא דופן בשלוש שנותיו בקבוצה. גם נצחון מקצועני אינו ברזומה שלו עדיין.

אבל היום ברוויק הקטן הוכיח שהכל אפשרי בספורט - כאשר ניפק ללא ספק את רכיבת חייו ותוצאת חייו : מקום שלישי בגראנד טור.

זה כמעט סיפור שחוזר על עצמו: אין כמעט יום שהקבוצה לא מסתערת על בריחות כמקפצה אפשרית לנצחון. וכשאין מה להפסיד, והרוכבים הצעירים רעבים להצלחה - זה עובד. היום הכניסה הקבוצה שלושה רוכבים לבריחת ענק ( הגיוני, קטעי ההרים הגדולים יתחילו כבר מחר, וההזדמנויות לבריחה מתמעטות ).

ברוויק, כאמור מטפס "טהור", ניצל את יכולת הטיפוס המצויינת שלו וגופו קל המשקל על שתי העליות המשמעותיות של היום, שלא לדבר על העזרה שקיבל משני חבריו לקבוצה בבריחה שסייעו לו לשמור אנרגיות.

ב 20 הקילומטרים האחרונים, כאשר נותר ע"פ עוד שני בורחים מקדימה, ברוויק ידע היטב שהסיכוי האמיתי היחיד שלו לסיים עם נצחון סנסציוני תהיה העליה האחרונה: "ניסית לברוח להם שם. ידעתי שזה הצ'אנס האמיתי האחרון שלי כי במישור אין לי סיכוי מול רוכבים כבדים ממני, אחד מהם עם 25 קילו יותר ממני… אבל לא הלך. הם נשארו דבוקים אלי ".

אחרי העליה ההיא נותרו עוד 20 קילומטרים ולמרות שידע שסיכוייו להביס את יריביו קלושים, הוא עדיין ניסה : "השרירים התכווצו לי אבל לא ויתרתי. לא כל יום נופלת לך הזדמנות כזו".

אבל בסיום זה נגמר עם נצחון בספרינט קצר וקטלני של הגרמני ניקו דנץ ( קבוצת בורה) והחייל האמיץ ברוויק הסתפק במקום השלישי בגראנד טור, התוצאה הטובה בקריירה שלו. "אנסה שוב מחר. כולנו ננסה. השגנו כבר שלושה פודיומים. לא רע מה? עכשיו נותר להשיג נצחון".

הפודיום של ברוויק לא היה ההישג היחיד של הקבוצה היום: במקום החמישי הגיע האיטלקי הצעיר של הקבוצה מרקו פריגו. שני רוכבים צעירים מישראל פרמייר טק בחמישיה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully