וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב ענקים: מדבדב וציציפאס עלו לחצי גמר טורניר רומא

הרוסי הביס 2:6, 2:6 את הנפמאן המפתיע, היווני הכניע 3:6, 4:6 את צ'וריץ' והשניים ייפגשו לקרב על מקום בגמר טורניר החימר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5/ספורט1

כחלק מהחזרה הגנרלית לרולאן גארוס, טורניר רומא מתקרב לשלבי הסיום כשהיום (חמישי) הושלמה תמונת חצאי הגמר. אחרי שהולגר רונה הפתיע את נובאק דג'וקוביץ' ברבע הגמר בדרך למפגש מול קספר רוד, היום היה תורם של דניל מדבדב וסטפנוס ציציפאס להבטיח את מקומםו בחצי הגמר, שם ייפגשו לקרב מסקרן.

הטניסאי הרוסי (3 בעולם) זכה להגרלה יחסית נוחה לשלב מתקדם זה, כשפגש את יאניק הנפמאן הגרמני מהמקום ה-101 בדירוג העולמי. מדבדב שבר כבר במשחקון הראשון, הופתע ונשבר מיידית, אך הגיב עם שבירה שנייה ברציפות. שבירה נוספת, שלישית במערכה הראשונה בלבד, הספיקה כדי לסגור 2:6 סולידי.

את המערכה הראשונה הוא גם החל עם שבירה, ולמרות שהנפמאן הצליח לשבור פעם אחת את הגשותיו, גם במערכה השנייה רשם מדבדב שלוש שבירות בדרך ל-2:6 נוסף.

הטניסאי היווני סטפנוס ציציפאס. רויטרס
מדבדב מחכה לו. ציציפאס/רויטרס

לעומת מדבדב, ליווני (5 בעולם) המתין יריב קשה יותר בדמותו של בורנה צ'וריץ' הקרואטי (16 בעולם). השניים שמרו על הגשותיהם במשחקונים הראשונים מבלי שאף אחד מהם יגיע לנקודת שבירה, אך בהזדמנות הראשונה ציציפאס העניש ועלה ל-3:5. צ'וריץ' קיבל שתי הזדמנויות להגיב עם שבירה משלו, אך פספס והיווני הפך בדרך ל-3:6 בתום המערכה הראשונה.

במערכה השנייה השבירה של ציציפאס הגיעה בשלב מוקדם, והיא קבעה 1:2. הקרואטי העיקש לא אמר נואש ובשבירה הראשונה שלו איזן ל-4:4, אך ציציפאס שבר שוב מיידית ועלה ל-4:5 קריטי וסגר סיפור בדרך ל-4:6.

השניים כאמור ייפגשו לחצי גמר מסקרן במיוחד, שבוע וחצי לפתיחת הרולאן גארוס. חצי הגמר השני יהיה על טהרת סקנדינביה, כאשר הולגר רונה הדני יפגוש את קספר רוד מנורבגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully