וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "לא אשחק ברולאן גארוס, 2024 צפויה להיות השנה האחרונה בקריירה"

הספרדי שמתמודד עם פציעה בירך לא אמור לשוב למגרשים בחודשים הקרובים, ולדבריו עשוי לתלות את המחבט בתום השנה הבאה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5/ספורט1

סוף הקריירה של רפאל נדאל מתקרב בצעדי ענק. הספרדי, שמתקשה להתאושש מהפציעה בירך ממנה סובל, בישר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים כי לא ישחק ברולאן גארוס וכי שנת 2024 צפויה להיות האחרונה שלו כטניסאי פעיל.

השור ממאיורקה אמר שהוא לא צפוי לשוב למגרשים בחודשים הקרובים, כך שהוא ככל הנראה יחמיץ גם את שני הגרנד סלאמים האחרונים של השנה - ווימבלדון ואליפות ארצות הברית הפתוחה. לדבריו של נדאל בן ה-36, יעד אפשרי לחזרה עשוי להיות טורניר הגמר של גביע הדייויס בנובמבר הקרוב, והמנוחה עד אז נועדת כדי לאפשר לו להינות משנת 2024 ולהיפרד מכמה טורנירים ותחנות מרכזיות.

ברמת הרולאן גארוס מדובר בדרמה של ממש, שכן זהו הגרנד סלאם עימו הספרדי בן ה-36 כל כך מזוהה. 14 מתוך 22 הגרנד סלאמים בקריירה המפוארת של נדאל הגיעו בבירת צרפת, כך שבטורניר שייצא לדרך בסוף החודש נקבל זוכה אחר. זו הפעם הראשונה שנדאל לא ישתתף בטורניר מאז 2004, ובעקבות כך הוא ימצא את עצמו מחוץ לטופ 100 בדירוג העולמי לראשונה מאז מרץ 2003.

רפאל נדאל. MARTIN KEEP, GettyImages
הפציעה הכריעה. נדאל/GettyImages, MARTIN KEEP

לפני כחודש נדאל העלה סרטון וידאו לרשת החברתית ואמר ש"הוא נמצא בסיטואציה בעייתית שהוא לא ציפה לה". בסביבתו של נדאל קיוו שהוא בכל זאת ישחק, אך הפציעה הכריעה אותו וזה יהפוך את קרלוס אלקראס בן ארצו לאחד הפייבוריטים הגדולים לזכייה ברולאן גארוס יחד עם נובאק דג'וקוביץ' כמובן.

משחקו האחרון של נדאל עד כה היה בכאמור באליפות אוסטרליה בינואר, אז הופתע והודח כבר בסיבוב השני על ידי מקנזי מקדונלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully