וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין במאבק על הטופ 4: פרייבורג גברה 0:2 על וולפסבורג

גונטר (71) ופטרסן (75) העניקו שלוש נקודות חשובות בקרב על המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, הופלר (90+3) הורחק. באיירן מינכן תוכל להתקרב לאליפות (ש', 19:30, ספורט2) בקרב צמרת מול לייפציג

תקציר: פרייבורג - וולפסבורג 0:2/ספורט 1

המחזור ה-33 והלפני-אחרון בבונדסליגה נפתח הערב (שישי) עם הניצחון המרשים של פרייבורג על וולפסבורג, ויגיעו לשיאו בשבת עם קרב צמרת בין באיירן מינכן לר.ב. לייפציג.

כריסטיאן גונטר פרייבורג. GettyImages
נקמה מתוקה. גונטר ושחקני פרייבורג חוגגים/GettyImages

פרייבורג - וולפסבורג 0:2

ה-6:0 שספגה בפולקסוואגן ארנה בסיבוב הראשון העונה הייתה התבוסה הכי גדולה של פרייבורג ב-11 השנים של כריסטיאן סטרייך כמאמנה, אבל בבית היא לא הפסידה לוולפסבורג כבר ארבעה משחקים ברציפות, וכדי לשמור על סיכוי להעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה, פרייבורג ידעה שהיא חייבת שלוש נקודות מול הירוקים. במשך 70 דקות זה היה נראה בדרך לתיקו מאופס, אבל בדקה ה-71 כריסטיאן גונטר בעט כדור מקצה הרחבה של וולפסבורג שפגע בשחקן הגנה ונכנס לרשת של קסטילס. כעבור 4 דקות זה כבר היה השני של המארחת כשנילס פטרסן נהנה ממסירה של רולאנד סלאי וכבש את ה-0:2 של פרייבורג בדרך להיצמד לאוניון ברלין שבמקום הרביעי המוביל לליגת האלופת, כשגם הרחקה של ניקולאס הופלר (90+3) לא העיבה על הניצחון. וולפסבורג התרחקה מהכרטיס לקונפרנס ליג עם ההפסד הזה, כשבאייר לברקוזן תוכל לברוח לה ולפתוח פער שלוש נקודות בהמשך המחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מונס דאבור שחקן הופנהיים. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
דאבור יבקיע ראש יום הולדת?/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

הופנהיים - אוניון ברלין (שבת, 16:30, ספורט3)

ארבע שנים בלבד אחרי שעלתה לליגה הראשונה, אוניון ברלין נמצאת על סף העפלה היסטורית לליגת האלופות ותוכל להבטיח זאת כבר בשבת אם פרייבורג לא תנצח ערב לפני כן. פחות מעודדת מבחינתה היא העובדה שכל שבעת ההפסדים שלה העונה הגיעו בחוץ. מונס דאבור, שחגג השבוע את יום הולדתו ה-31, ישמח לציין את המאורע עם שער ראשון מאז ה-4 בפברואר, כדי לקרב את הופנהיים להינצלות מירידה לליגת המשנה לראשונה בתולדותיה.

שחקני באיירן מינכן מודים לקהל. רויטרס
ניצחון יקרב את באיירן מינכן צעד נוסף לאליפות/רויטרס

באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג (19:30, ספורט2)

בידיעה שדורטמונד השנייה נושפת בעורפה ורחוקה נקודה אחת בלבד, המוליכה מתייצבת למשחק ביתי קשה, בו ניצחון עשוי לסדר לה אליפות אם דורטמונד לא תנצח את אוגסבורג ביום ראשון, ועל הדרך ישלים עונה שלמה בלי הפסדי בית בפעם ה-14 בהיסטוריה של באיירן מינכן. מנגד, הפסד בכורה באליאנץ ארנה העונה יעניק ליריבה במרוץ האליפות הזדמנות לחזור לפסגה לקראת המחזור האחרון. כמובן שגם לאורחת המשחק חשוב ביותר, שכן שלוש נקודות יבטיחו לה סופית את ההשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה.

משחקים נוספים בשבת:

הרטה ברלין - בוכום (16:30)
שאלקה - פרנקפורט (16:30)
ורדר ברמן - קלן (16:30)

יום ראשון בבונדסליגה:

מיינץ - שטוטגרט (16:30)
אוגסבורג - דורטמונד (18:30)
לברקוזן - מנשנגלדבאך (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully