וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפוצץ על אנצ'לוטי": האם ויניסיוס התעמת עם מאמן ריאל מדריד?

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 14:49

בספרד "תיעדו" ויכוח סוער שפרץ בין הכוכב למאמן אחרי הספיגה של הגול הראשון מול מנצ'סטר סיטי, אנצ'לוטי ימשיך בעונה הבאה?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.5/ספורט1

ריאל מדריד הודחה אמש (רביעי) בבושת פנים מליגת האלופות אחרי הפסד 4:0 מהדהד למנצ'סטר סיטי. הבלאנקוס נפרדו מהתואר שלהם כאלופי אירופה עם הפסד שאפשר להבין אותו, אבל בספרד מדווחים שלאחר הגול הראשון שספגה הקבוצה, נרשם מיני עימות בין אנצ'לוטי המאמן לכוכב הברזילאי ויניסיוס.

על פי התיעוד שהועלה ב-ESPN, ויניסיוס והמאמן שלו התווכחו אחרי ה-0:1 של ברנרדו סילבה בדקה ה-23, שער שנבע מחוסר תיאום מוחלט בהגנת ריאל מדריד שהותירה את הפורטוגלי חופשי לגמרי ברחבה. בתיעוד אפשר לראות את הברזילאי עושה תנועות ידיים ומצביע לעבר השער של ריאל מדריד, כאילו מסביר למאמן איך ההגנה היתה צריכה לעמוד.

על מה ויניסיוס רטן?

ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
כעס מאוד וגם היה חלש בעצמו. ויניסיוס/רויטרס

גם אוהדי הקבוצה האשימו את המאמן בכך שהוא השמיט מההרכב של אנטוניו רודיגר, שהיה מצוין במשחק הראשון. לאחר הויכוח הזה בין ויניסיוס לאנצ'לוטי ריאל מדריד ספגה שער נוסף מברנרדו סילבה ועוד שני שערים במחצית השנייה. ויניסיוס עצמו אגב טען לאחר המשחק שהקבוצה הפסידה בגלל ש"הקבוצה לא עשתה את מה שהמאמן ביקש ממנה".

על פי הדיווחים לוקה מודריץ', שהוחלף באותו משחק, בכה לאחר ההפסד הזה ומה לגבי אנצ'לוטי עצמו? הוא עדיין מתנדנד וכלל לא בטוח שהוא ימשיך בעונה הבאה במועדון, אותו הוא הוליך לאליפות ולזכייה בליגת האלופות רק לפני שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully