וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TERMINAL X יעצבו את המדים של המשלחת למשחקים האולימפיים בפריז

אתר האופנה והוועד האולימפי חתמו על שיתוף פעולה לקראת המשחקים האולימפיים בקיץ 2024: "אמירה ספורטיבית ולאומית", בירכה יעל ארד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.5/ספורט1

TERMINAL X יעצבו את המדים הרשמיים של המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים פריז 2024, כך הוכרז היום (חמישי) אחרי שאתר האופנה והוועד האולימפי חתמו על שיתוף פעולה.

במסגרת שיתוף הפעולה, TERMINAL X יעצבו קולקציית אופנה של המדים הרשמיים לנבחרת הספורטאים האולימפית שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז ב-2024, אותם ילבשו בטקסי הפתיחה והאירועים הרשמיים. במסגרת אירוע החתימה שהתקיים במשרדי TERMINAL X לקחו חלק המנכ"ל ניר הורוביץ, משנה למנכ"ל אלון לוריא, סמנכ"לית שיווק עדי שמחוני-שגיב, סמנכ"לית אופנה דנה עיני, ומצד הוועד האולימפי נכחו- היו"ר יעל ארד, המנכ"ל גילי לוסטיג, מנהלת השיווק והפיתוח העסקי סיון פישלר, ראש מערך החינוך ירדן הר לב ומתאמת המשלחות האולימפיות ופרויקטים שיווקיים סתיו רבי.

אלון לוריא, ניר הורוביץ, יעל ארד וגילי לוסטיג (מימין לשמאל). TERMINAL X,
אלון לוריא, ניר הורוביץ, יעל ארד וגילי לוסטיג (מימין לשמאל)/TERMINAL X

בנוסף, TERMINAL X יעצב קולקציית אופנה ומדים ייעודיים עבור כל אחד מהספורטאים האולימפיים וישקף את הערכים המשותפים בין שני המותגים. בהמשך, הקולקציה תימכר ב-TERMINAL X כקולקציית קפסולה מוגבלת לקהל הרחב. שיתוף הפעולה בין הוועד האולימפי לאתר האופנה נולד באופן טבעי ומתוך חיבור בין עולם הספורט לעולם האופנה, החדשנות והעיצוב יחד עם אפשרות להגיע לקהל הרחב כחלק מהדרך מהחוויה האולימפית תחת מעטפת ברורה של גאווה ישראלית.

ניר הורוביץ מנכ"ל TERMINAL X: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי וגאים לעצב את המדים לאולימפיאדת 2024. שיתוף הפעולה נולד מתוך שפה וערכים משותפים של מהירות ומצוינות, נעשה את הכל כדי להוסיף המון סטייל למדי הנבחרת".

יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי: "מדי הנבחרת הישראלית על הבמה הגדולה בעולם לעיני מיליארדי צופים היא אמירה, הן ספורטיבית והן לאומית. אנחנו שואפים שהמדים שיעוצבו עבורנו על ידי TERMINAL X ישקפו את ההיסטוריה, התרבות והזהות הלאומית העשירה של מדינת ישראל ובאותה נשימה יתכתבו עם הערכים האולימפיים שלאורם אנו פועלים ומתחרים. הספורטאיות והספורטאים האולימפיים הישראליים מהווים השראה ענקית לנחישות, מצוינות והתגברות על מכשולים, שיתוף הפעולה עם TERMINAL X יאפשר לקהל הצעיר לחבור, לעודד ולהזדהות עם המשלחת האולימפית לקראת פריז 2024. אני מודה לצוות הנהדר של TERMINAL X על האמון שנותנים במשלחת שלנו. הם מצטרפים לקבוצה יוקרתית של חברות מובילות במשק הישראלי שמלוות את המשלחת לפריז 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully