וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בכדורעף חופים לבתי ספר נפתחה בבת-ים

ראש העיר צביקה ברוט בירך בטקס חגיגי: "19 מדינות מכל העולם יחד, מחוברים ומאוחדים, זה הניצחון האמיתי, כי ספורט זה לא רק ספורט, זה גם דרך לחבר בין אנשים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5/ספורט1

אליפות העולם בכדורעף חופים נפתחה אמש (רביעי) בטקס פתיחה חגיגי בבת-ים. הטקס התקיים במעמד ראש העיר צביקה ברוט, המפקח הראשי על החינוך הגופני במשרד החינוך גיא דגן, נשיא התאחדות העולמית לספורט בתי הספר לורן פטרינקה, הנהלת העיר, אנשי אגף הספורט בעיריית בת-ים, המפקחים על החינוך הגופני במשרד החינוך, חברי התאחדות הספורט לבתי הספר, ספורטאים מכל המדינות, מאמנים, ראשי משלחות ומורים מלווים.

ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט אמר: "ברוכים הבאים לבת-ים! מתרגש לפתוח יחד אתכם את טקס הפתיחה של אליפות העולם בכדורעף חופים לבתי ספר כאן בעיר. 19 מדינות מכל העולם יחד, מחוברים ומאוחדים, זה הניצחון האמיתי, כי ספורט זה לא רק ספורט, זה גם דרך נהדרת לחבר בין אנשים. אני מקווה שבימים הקרובים תהיה לכם הזדמנות לא רק לנצח, אלא להכיר עוד אנשים מתרבויות ועמים שונים, ושננצל את התחרות כדי להיות טובים יותר האחד לשני. אנחנו כאן בבת-ים עובדים מאוד קשה שתהיה "עיר הספורט" והתוצאות מוכחות בשטח וכל זה בזכות הספורטאים המעולים שלנו. תודה רבה ל-ISF על הבחירה בעיר בת-ים לעיר המארחת, מאחל לכולם שהייה נעימה והצלחה במשחקים".

טקס פתיחה אליפות עולם כדורעף חופים. ארז עוזיר,
טקס פתיחה אליפות עולם כדורעף חופים/ארז עוזיר

באליפות שתתקיים עד יום שני ה-22 במאי ישתתפו נבחרות: ארה"ב אוקראינה, ברזיל, מקסיקו, אנגליה, קפריסין, קזחסטן, לטביה, הונגריה, צרפת, אסטוניה, אוסטרליה, טייוואן, קרואטיה, פרו, ניו זילנד, סרביה גרמניה וישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully