וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה החדשה למסי מסעודיה: 500 מיליון יורו עבור עונה אחת בלבד

חאומה רורס, מי שמחזיק בזכויות השידור של הליגה הספרדית, טוען שאל הילאל העלתה את הצעתה עבור השחקן ומציעה לו חוזה גבוה פי 35 מזה שהוא יכול להרוויח בברצלונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5/ספורט1

בזמן שבברצלונה שוברים את הראש כיצד למצוא מתווה פיננסי להחזרתו של ליאונל מסי למועדון, בערב הסעודית, שם אין בעיה של כסף לא מוותרים על החתמתו של הארגנטינאי האגדי ואלוף העולם הטרי עם ארגנטינה. חאומה רורס, מי שמחזיק בזכויות השידור של משחקי הליגה הספרדית, חשף בפני ה"קאדנה סר" שאל הילאל הסעודית העלתה את הצעתה עבור מסי.

הדיווח הקודם סבר שהקבוצה מסעודיה הציעה למסי לא פחות מ-400 מיליון יורו על חוזה לשנתיים, אבל רורס טוען שכעת הם העלו את ההצעה ב-100 מיליון יורו וכעת היא עומדת על 500 מיליון יורו תמורת עונה אחת בלבד. רק לשם השוואה, ברצלונה מנסה להציע למסי חוזה בעלות של 14 מיליון יורו לשנה, כאשר ההצעה של הסעודים גבוהה בפי 35 ממה שהקטלאנים מסוגלים להציע לו. מיותר לציין כמובן שאם מסי אכן יילך על ההצעה הזו, הוא יהיה השחקן עם החוזה הכי גבוה בהיסטוריה ובפער עצום מכל היתר.

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
יבחר בבית או בכסף? מסי/רויטרס

כמובן שהיתרון של ברצלונה הוא מקצועי וגם כי מדובר במועדון בו גדל השחקן, שלו יש עדיין בית מפואר בברצלונה שאליו הוא ישמח לחזור עם המשפחה שלו. אלא שהשיקול הכלכלי גם משחק כאן תפקיד, בדיוק כפי ששיחק אצל כריסטיאנו רונאלדו. ההבדל בין שני הענקים הוא שרונאלדו חיפש קבוצה בכירה באירופה ולא מצא בגלל הירידה בכושרו, מסי הרגע הוליך את ארגנטינה לזכייה במונדיאל וגם בפריז סן ז'רמן הוא מעמיד מספרים יפים מאוד והוא מלך הבישולים של הליגה עם 15 כאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully