וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולנו מתרגשים, אבל אם נשחק את המשחק שלנו אז יהיה בסדר"

נבחרת הנוער ממשיכה בהכנות למשחק הפתיחה שלה במונדיאליטו נגד קולומביה. השוער תומר צרפתי: "זה לא מעמד שמגיעים אליו בכל יום, אבל אנחנו נבחרת מגובשת וטובה". וגם: הביקור המרגש באנדרטה לזכר קורבנות הפיגוע בשגרירות ישראל בארגנטינה

נבחרת הנוער באנדרטה לזכר קורבנות הפיגוע בשגרירות ישראל בארגנטינה/אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

נבחרת הנוער הגיעה בתחילת השבוע לארגנטינה והחלה בהכנות לקראת המונדיאליטו והמשחק הראשון נגד קולומביה ביום ראשון,. אמש (שלישי) קיימו שחקניו של אופיר חיים אימון במגרש האימונים של ארחנטינוס ג'וניורס ולאחר מכן ביקרו באנדרטה לזכר קורבנות הפיגוע בשגרירות ישראל בארגנטינה.

כידוע, הרבה לפני שהחבורה הנפלאה של אופיר חיים נולדה, נרצחו 29 גברים ונשים בפיגוע תופת בשגרירות ישראל בעיר. הנבחרת התייחדה עם זכר הקורבנות, הדליקה נרות נשמה ושמעה עדות של אחד הניצולים.

בוני גינצבורג המנהל הטכני של נבחרות ישראל והקפטן עד גיל 20 אילי מדמון. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ביקור מרגש באנדרטה לזכר קורבנות הפיגוע בשגרירות ישראל בארגנטינה/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

השוער תומר צרפתי סיפר על ההתרגשות מהימים הראשונים בארגנטינה ועל ההכנות לקראת פתיחת אליפות העולם עד גיל 20: "הקהילה היהודית הראתה לנו הרבה כבוד ואנחנו מאוד שמחים להיות בארגנטינה אחרי כל הבלגאן באינדונזיה. בעזרת השם נעשה פה משהו יפה. אנחנו יודעים שקולומביה נבחרת מצוינת ואגרסיבית, אבל מסתכלים על עצמנו ויודעים שאם נשחק את המשחק שלנו אז הכל יהיה בסדר. ברור שכולנו מתרגשים כי זה לא מעמד שמגיעים אליו בכל יום, אבל אנחנו נבחרת מגובשת וטובה".

מי שנפצע באימון והבוקר הוחלט על שחרורו מהסגל זהו השוער ליאור גליקליך, שנפגע בקרסול ונאלץ לעזוב. ניתאי גרייס ממכבי חיפה זומן במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully