וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוכחות השר מיקי זוהר: הושק הלוגו של המכביה ה-25

הלוגו הושק במסגרת הקונגרס השנתי של "מכבי תנועה עולמית" לסיכום המכביה, שהתקיימה בקיץ 2022 וההכנות לקראת המכביה 2025

השר מיקי זוהר בהשקת לוגו המכביה. מורג ביטן,
השר מיקי זוהר בהשקת לוגו המכביה/מורג ביטן

במסגרת הקונגרס השנתי של "מכבי תנועה עולמית", הגיעו לישראל כ-300 מנהיגי מכבי מ-50 מדינות ברחבי העולם על מנת לסכם את המכביה שהתקיימה בקיץ 2022 ולהתחיל בהכנות לקראת המכביה 2025. באירוע המרגש שהתקיים בכפר המכביה הושק הלוגו של המכביה 2025 במעמד שר התרבות והספורט מיקי זוהר.

לוגו המכביה הושק באירוע עוצב ע"י האומן איתי בלאיש, המעצב של המכביות 2017 ו-2022. מיקי זוהר, שר התרבות והספורט, ציין: "אני שמח לפתוח את ההכנות למכבייה 2025 המתקרבת ובאה. האירוע הגדול המחבר בין כל היהודים בארץ ובעולם באמצעות ספורט הוא דוגמה שאין שנייה לה. אני מאחל הצלחה לתנועת מכבי העולמי ולוועד המארגן של המכביה ומברך על הלוגו היפה שהוצג כאן הערב".

במהלך הטקס הודה יו"ר המכביה החדש, אסף גורן, לאריק זאבי, יו"ר המכביה 2022 על תרומתו הרבה בהצלחת המכביה. אריק ימשיך להיות חלק מרכזי מהוועד המארגן למכביה ה-2025.

אסף גורן, יו"ר המכביה: "אנו נרגשים להשיק את לוגו המכביה שמהווה את תחילת הספירה לאחור לקראת המכביה בקיץ 2025. אנו מודים למשרד התרבות והספורט שמוביל את תמיכת ממשלת ישראל גם במכביה 2025 ובטוחים ששותפים רבים נוספים יצטרפו ויסיעו להצלחת המכביה".

  • עוד באותו נושא:
  • המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully