וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהלומה כואבת": ריאל מדריד מלקקת את פצעיה אחרי ה"שטיפה"

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 7:37

הבלאנקוס מודים ש"סיטי היממה אותנו" והאוהדים ראו את הכתובת על הקיר. אנצ'לוטי בטוח: "אין ספקות לגביי, הנשיא היה ברור". קרבחאל: "נחזור למעמד הזה"

לא כך קיוותה ריאל מדריד לסיים את העונה האירופית. אלופת אירופה - היוצאת, החל מאמש (רביעי) - התארחה אצל מנצ'סטר סיטי אחרי 1:1 במשחק הראשון ופשוט התפרקה באצטדיון איתיחאד, עם הפסד 4:0 מהדהד במשחק שהיה כמעט כולו במעמד צד אחד. טוני קרוס בעט למשקוף במחצית הראשונה, אבל חוץ מזה לא ראינו כמעט כלום מהבלאנקוס, שספגו צמד מברנרדו סילבה במחצית הראשונה, כשאדר מיליטאו (עצמי) וחוליאן אלברס, עם שער בתוספת הזמן, הפכו את ההפסד המדרידאי לתבוסה של ממש.

"שטיפה", קראו למה שעברה ריאל מדריד בעיתונים הקטלאנים, שהתענגו על קריסתה של היריבה הגדולה. גם בתקשורת בבירת ספרד הודו: זו הייתה "מהלומה מהכואבות".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לא ערב שירצה לזכור. אנצ'לוטי/רויטרס

המאמן קרלו אנצ'לוטי ניסה להסביר בסיום: "מה שקרה במשחק הזה לא הגיוני. לפעמים אתה משחק מול יריבה טובה יותר. עכשיו הזמן להסתכל על העונה הבאה. ליריבה שלנו הגיע לנצח, הם היו עדיפים. זה יכול לקרות בחצי גמר ליגת האלופות ואנחנו חייבים ללמוד מההפסדים שלנו - זה הפסד שבזכותו נהיה טובים יותר בעונה הבאה".

כשנשאל על הפערים העצומים אמר האיטלקי: "לא עשינו את מה שתכננו, אבל זה סגל נהדר שעשה עונה טובה מאוד וגם בעונה הבאה יהיה טוב. אני גם לא חושב שלנשיא או למישהו במועדון יש ספקות לגביי, לפני 15 ימים שוחחתי עם הנשיא והוא היה מאוד ברור, אבל את מה שהוא אמר לי לא אחשוף. אהיה כאן גם בעונה הבאה כדי להילחם על זכייה בליגת האלופות".

קארים בנזמה עם רודריגו שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. רויטרס
סיום עונה כואב. בנזמה ורודריגו/רויטרס

עושה רושם שגם אוהדי ריאל מסכימים עם אנצ'לוטי בנוגע לחלקו בעונה המאכזבת, במונחיה של קבוצת הפאר הזו, אך הקהל חושב אחרת בכל הקשור לסיבות שהובילו לכך. בסקר שערך ה"מארקה" מאז סיום המשחק, מעל 50% מהמצביעים חשבו שסגל הבלאנקוס לא היה מספיק חזק כדי להשיג יותר מזכייה בגביע המלך ובגביע העולם למועדונים, בעוד שרק כ-11% האשימו את המאמן בהיעדר הישגים משמעותיים העונה.

בנוסף, רוב אוהדי ריאל מדריד ראו בצורה חמורה יותר את העובדה שהקבוצה סיימה את הליגה בפיגור של 14 נקודות מאחורי ברצלונה, מאשר את זה שהיא הודחה מאירופה עם תבוסה 4:0.

דני קרבחאל ריאל מדריד. רויטרס
הפסד מתסכל. קרבחאל/רויטרס

דני קרבחאל הודה לאחר המשחק: "שיחקנו מול יריבה טובה יותר מאיתנו במשחק הזה. הם די היממו אותנו. הם היו יותר טובים מהתחלה ועד הסיום והתוצאה לא משקרת. היה חסר לנו משהו. זו לא היתה הגישה, אבל אפשרו להם ללחוץ אותנו יותר מדי. במחצית השנייה היו לנו את הרגעים שלנו. ידענו שסיטי מאוד חזקה בבית, אבל אחרי המשחק הראשון היתה לנו הרגשה שנוכל לעשות משהו יותר טוב במשחק הזה. אבל אנחנו ריאל מדריד. נחזור חזקים יותר ונעבוד קשה בשנה הבאה כדי להיות שוב בבמה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully