וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובנטרי ניצחה 0:1 את מידלסברו ותפגוש את לוטון בגמר הפלייאוף

גוסטבו האמר (57) הבקיע את השער היחיד במפגשים בין השתיים, הקבוצה שסיימה במקום החמישי בעונה הסדירה רחוקה ניצחון מחזרה לפרמיירליג אחרי 22 שנה

תקציר: מידלסברו - קובנטרי 1:0/ספורט1

גמר פלייאוף הצ'מפיונשיפ יפגיש באצטדיון וומבלי בעוד עשרה ימים בין לוטון טאון לקובנטרי סיטי, אחרי שהאחרונה גברה הערב (רביעי) 0:1 בחוץ על מידלסברו והבטיחה את הכרטיס לגמר, אותו השיגה לוטון כבר אתמול עם הניצחון 0:2 על סנדרלנד.

היה זה מפגש שלישי ברציפות בין מידלסברו לקובנטרי ובאף אחד מהם לא הצליחה לנצח מידלסברו. השתיים נפרדו ב-1:1 במגרשה של ביתי במחזור סיום העונה הסדירה בצ'מפיונשיפ, הן נפרדו ב-0:0 לפני שלושה ימים בקובנטרי במשחק הראשון בפלייאוף וכאמור האורחת מקובנטרי ניצחה היום בגומלין הודות לשער בודד של גוסטבו האמר בדקה ה-57, כל הדרך למפגש עם לוטון בגמר בוומבלי ב-27 במאי.

גוסטבו האמר, שחקן קובנטרי סיטי. Stu Forster, GettyImages
גוסטבו האמר, שחקן קובנטרי סיטי/GettyImages, Stu Forster

מידלסברו של מייקל קאריק אמנם סיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי והקדימה בחמש נקודות את קובנטרי החמישית, אבל בפועל לא הצליחה לנצח אותה באף אחד מארבעת המשחקים ביניהן העונה, כי גם בסיבוב הראשון קובנטרי יצאה בביתה עם 0:1 כאשר ידה על העליונה.

קובנטרי כעת רחוקה ניצחון מחזרה לפרמיירליג אחרי 22 שנות היעדרות, במהלכן נשרה גם לליגה השלישית, והיא מגיעה במומנטום שיא לאור הפסד בודד ב-19 המשחקים האחרונים. את לוטון שסיימה במקום השלישי העונה היא לא הצליחה לנצח מאז 2017, תשעה מפגשים רצופים בליגה הראשונה ובצ'מפיונשיפ, אבל העונה הן נפרדו בתוצאות תיקו 2:2 בלוטון ו-1:1 בקובנטרי בפברואר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully