וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-SMS של פפ וההפסד ששימש כ"דלק": מנצ'סטר סיטי ידעה שזה שלה

גווארדיולה הבטיח ניצחון עוד לפני הגומלין נגד ריאל מדריד: "כל האנרגיה שלנו באה ממה שקרה אשתקד, כי זה היה כל כך קשה". ברנרדו ברשימה עם מסי ולבנדובסקי: "הרגשה נפלאה, ערב יפהפה", דה בראונה הגיע ל-25 בישולים העונה בכל המסגרות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5/ספורט1

מנצ'סטר סיטי הבטיחה את מקומה בגמר ליגת האלופות בפעם השנייה תוך שנתיים. ב-2021 היא הפסידה לצ'לסי בגמר, אמש (רביעי) היא רמסה 0:4 את ריאל מדריד והבטיחה את מקומה במשחק על התואר מול אינטר ב-10 ביוני באיסטנבול, שם תנסה לזכות במפעל הבכיר ביבשת לראשונה בתולדותיה, אולי בדרך לטרבל מדהים כי בשבוע הבא היא תוכל לזכות באליפות הפרמיירליג ושבוע לאחר מכן תפגוש בגמר הגביע האנגלי את מנצ'סטר יונייטד.

ברנרדו סילבה, שלאחרונה שוב מדווחים כלי התקשורת באנגליה ובספרד שהוא עשוי לבקש לעזוב גם הקיץ, הבקיע צמד כבר במחצית הראשונה ומה שמדהים הוא שכל תשעת שעריו האחרונים של הפורטוגלי בליגת האלופות בעונות השונות היו בשלבי הנוק-אאוט: הוא כבש מול שאלקה בשמינית, נגד טוטנהאם ברבע, בשמינית גם מול מנשנגלדבאך ופעמיים נגד ספורטינג ליסבון, נגד ריאל מדריד בחצי הגמר בעונה שעברה, נגד באיירן מינכן ברבע הגמר ושני שערים גם העונה מול ריאל בחצי הגמר.

ברנרדו סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג עם ארלינג הולאנד. רויטרס
אוהב את הנוק-אאוט. ברנרדו סילבה/רויטרס

ברנרדו סילבה גם הפך לשחקן השלישי שמבקיע צמד או יותר בחצי גמר האלופות נגד ריאל מדריד, לפניו עשו זאת ליאונל מסי ב-2011 ורוברט לבנדובסקי ב-2013. לפורטוגלי, אגב, בסך הכל 14 שערים בליגת האלופות ב-78 הופעות במנצ'סטר סיטי ובשנתיים הראשונות שלו במפעל במדי מונאקו. לצדו של סילבה משחק בקישור קווין דה בראונה, שבישל לו את השער הראשון והגיע כעת ל-25 בישולים העונה בכל המסגרות, יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות.

"זה ערב יפהפה עבורנו. ידענו שזה הולך להיות קשה, אבל להביס 0:4 את ריאל מדריד זה מדהים. ההרגשה נהדרת להיות שוב בגמר. בתקווה שהפעם אנחנו נזכה". אמר כוכב הערב, סילבה, "לא הרגשתי טוב אחרי המשחק הראשון. הערב ניסיתי לעשות טוב יותר עבור הקבוצה שלי והאוהדים". על השער שכבש בנגיחה: "אני אומנם מאוד קטן, אבל יש לי משחק ראש מצוין".

ריאל מדריד הציגה את אחת המחציות הכי רעות שלה בשנים האחרונות, אבל מי שכן רשם ציון דרך מרשים זהו מאמנה קרלו אנצ'לוטי, שעשה היסטוריה כאשר עקף את סר אלכס פרגוסון והפך למאמן עם הכי הרבה משחקי ליגת האלופות ברזומה שלו: עמד על הקווים 191 פעמים באלופות, משחק יותר מפרגוסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אדרסון חוגג עם ג'ון סטונס מנצ'סטר סיטי. רויטרס
חגיגה תכולה. סטונס ואדרסון בטירוף/רויטרס

חרף הנפילות החוזרות ונשנות בניסיונות לזכות בליגת האלופות ב-12 השנים האחרונות, ובפרט עם מנצ'סטר סיטי מאז שהגיע אליה ב-2016, פפ גווארדיולה התייצב לגומלין חצי הגמר הזה מלא ביטחון. הפרשן ריו פרדיננד חשף בסיום המשחק את הודעת ה-SMS ששלח לו המנג'ר הקטלאני לפני המשחק: "הוא אמר 'תאמין לי, ניצחנו אותם לפני שנתיים, ננצח אותם שוב. תאמין'. הוא שלח לי את זה שלוש שעות לפני המשחק, זה רק מראה כמה ביטחון היה לו וכמה הוא היה משוכנע. כמה אמון יש לו בשחקנים ובעבודה שעשו לקראת המשחק".

בסיום חגג גווארדיולה עם אנשי הצוות שלו ומקורביו, ביניהם נשיא המועדון חאלדון אל מובראק ונשיא ארגנטינה לשעבר מאוריסיו מאקרי. אחד מעוזריו של פפ פרסם באינסטגרם תמונה שבה כולם מסמנים יחד עם ארבע אצבעות את כמות השערים שספגה מדריד.

כידוע, עבור גווארדיולה זו חגיגה ביותר ממובן אחד, שכן מעבר לעלייה לגמר והיכולת לעשות היסטוריה עם מנצ'סטר סיטי, בשבילו לנצח את ריאל זה מיוחד בתור קטלאני ומאמן ברצלונה לשעבר. "אני 'קולה', כולם יודעים את זה", אמר אחרי המשחק. בארסה הפסידה בשלושה גמרים לפני שזכתה. העיקר שאנחנו שם. רציתי שנהיה מוגרלים נגד ריאל, כי מה שקרה בשנה שעברה היה כל כך קשה, שכל האנרגיה שלנו באה משם", הסביר המאמן ששחקניו שאבו את המוטיבציה מההדחה הכואבת בידי הבלאנקוס בחצי הגמר אשתקד.

התגובות

ג'ק גריליש שהיה מצוין במשחק הזה הוסיף: "זה לא ייאמן. במשחק הקודם מולם היה קשה ושבוע לאחר מכן להיות כאן ולנצח אותם 0:4 זה משהו שלא הרבה קבוצות עושות לריאל מדריד. כשאנחנו משחקים ככה ביחד, במיוחד כאן, אנחנו מרגישים בלתי מנוצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully