וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "שחקנים היו בלחץ והידיים רעדו, אבל הם יודעים להילחם"

17.5.2023 / 22:07

מאמן הפועל תל אביב אחרי הניצחון בפתיחת סדרת רבע הגמר נגד נס ציונה: "השינוי במחצית השנייה? זה היה יותר קטע מנטאלי מכדורסל". חסין: "זה רק המשחק הראשון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5/ספורט1

הפועל תל אביב ועירוני נס ציונה נפגשו לפני 10 ימים במסגרת הבית העליון ואז האדומים נזקקו למהפך מאוחר כדי לנצח. כך היה גם הערב (רביעי), כאשר האורחת כבר הוליכה ב-14 הפרש בפתיחת הרבע השלישי, אבל ריצה אדירה של האדומים הובילה לניצחון 77:90 וליתרון 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף.

תומר גינת ושחקני הפועל תל אביב. דני מרון
ריצה אדירה במחצית השנייה הספיקה להפועל תל אביב/דני מרון

המאמן המנצח דני פרנקו אמר בסיום: "זה לא סוד שהיה לא מעט לחץ על השחקנים לפני המשחק הזה, זה לחץ שהיה צריך לנטר אותו, ידיים רועדות, אולם מלא. הציפיות אצלנו בקבוצה הן איפשהו בין השמיים לאטמוספירה מתחילת השנה, הצירוף של צ'יף (צ'יקו אונואקו, א.ש) לא עזר לשמור על פרופורציות וזה מתנקז לרגע בפלייאוף שצריך להתבגר לתוכו. היינו במחצית הראשונה די רגועים, ניסינו לשדר שקט כי היה ברור שאנחנו צריכים להיכנס לסדרה, לקחנו בחשבון שאולי נהיה בפיגור ושאנחנו צריכים לצאת מהלופ של לחטוף הרבה נקודות במחצית הראשונה. במחצית עשינו כמה התאמות ברמה ההגנתית, אבל דיברנו שלכישרון אין מקום על המגרש ושצריך לצאת למלחמה וגם אם נפגר ב-14 או ב-16 נקודות אז צריך לשמור על קור רוח לא להתייחס גם אם יהיה לחץ מהקהל".

פרנקו אמר על המחצית השנייה שהסתיימה ב-30:55 משכנע: "מחצית שנייה מצוינת עם יותר שטף, פחות התקפות עומדות, זה היה יותר קטע מנטאלי מכדורסל. סיכמנו בחדר ההלבשה שלא עשינו כלום ודיברתי איתם על הניסיון שלי פה בלא מעט שנים, כמה פוטנציאל יש פה ואיך זה יכול לקחת אותך למטה או למעלה. אמרתי להם שבפעם הראשונה נבנתה פה קבוצה מוכשרת עם לב גדול. יש פה שחקנים שיודעים לצאת למלחמה".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו עם מאמן עירוני נס ציונה אלעד חסין. דני מרון
רק המשחק הראשון בסדרה. פרנקו וחסין/דני מרון

לעומת זאת אמר המאמן המנוצח אלעד חסין: "כשאתה בא עם תוכנית משחק, החוכמה זה לעשות תוכנית למשחק שלם. בחצי הראשון עשינו משחק יוצא מן הכלל, הפועל תל אביב היא קבוצה עם עומק ויכולות. בחצי הראשון איבדנו חמישה כדורים וסיימנו את המשחק עם 14, הם קלעו שש שלשות בחצי השני אחרי שלא קלעו בכלל במחצית הראשונה וגם קלעו 14 נקודות במשחק המעבר במחצית השנייה - כדי לנצח את הפועל תל אביב צריך להיות מרוכז 40 דקות, הם צריכים את ההזדמנות כדי להעניש אותנו. נצטרך להיות הרבה יותר מרוכזים לאורך כל המשחק, מחצית אחת או 30 דקות זה לא מספיק. סיימנו את הרבע השלישי בשוויון ולרבע הרביעי הגענו עם אנרגיה נמוכה. צריכים להיות עם אותה אנרגיה לאורך כל המשחק, החוכמה היא להישאר קשוח. זה רק משחק אחד מתוך סדרה".

רז אדם שבלט בנס ציונה הוסיף: "במחצית הראשונה ספגנו רק 35 נקודות, היינו מאוד מרוכזים בהגנה ועצרנו להם את המתפרצות, אבל חצי שני עם 55 נקודות זה יותר מדי. הם הצליחו לרוץ, נכנסו למשחק עם שלשות וריבאונדים, נצטרך לעבוד על זה למשחק הבא. אני בא לנצח פלייאוף ולא משנה אם אני פה או שם, אני אוהב את האוהדים פה, אבל עם האנרגיות של המשחק אני בא לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully