וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברחבי העולם ייחשפו לישראל היפה באליפויות אירופה בכדורמים"

איגוד הכדורמים בישראל ערך מסיבת עיתונאים חגיגית שפתחה רשמית את ההכנות לאליפות אירופה לנשים ולגברים. השר מיקי זוהר: "אירוע היסטורי עבור הספורט הישראלי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5/ספורט1

כשנה אחרי שישראל נבחרה לארח את אליפות אירופה 2024 לבוגרים ולבוגרות בכדורמים, היום (רביעי) ערך האיגוד הישראלי מסיבת עיתונאים חגיגית שבה נכחו בכירי איגוד הכדורמים העולמי לצד שר התרבות והספורט מיקי זוהר, יו"ר איגוד הכדורמים הישראלי רויטל גלוסקא כהן וגם הקפטנים של הנבחרות, עידו גולדשמידט ואיילת פרס.

היו"ר גלוסקא כהן פתחה: "הערב אנו פותחים באופן רשמי את ההכנות לאליפות אירופה לנשים ולגברים בכדורמים, אליפות המשקפת העזה וחזון. זוהי התחרות הגדולה ביותר במשחקי כדור שישראל מארחת ושמשתתפות בה יחד נבחרות נשים וגברים. 37 שנים חיכתה ישראל לכך שנבחרת במשחקי כדור תעפיל לאליפות עולם לבוגרים, והנה קבוצת הנשים שלנו, במקצועיות ונחישות עשתה זאת ואף היתה לנבחרת הנשים הראשונה בהיסטוריה של הספורט הישראלי שהעפילה לאליפות זו. המשימה העומדת בפנינו גדולה - לא פחות מ-800 אורחים ישתתפו באליפות שתימשך כשבועיים. סביב הבריכה במכון וינגייט ימוקמו דוכנים הפעלות ומופעים, שישקפו את ישראל על כל גווניה ואת יכולתה להפיק חוויה יוצאת דופן. האירוע ישודר לכ-160 מיליון בתי אב, ברחבי העולם ויאפשר חשיפה של ישראל היפה, של הענף ושל שותפיו לאתגר".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר במסיבת העיתונאים של איגוד הכדורמים. גלעד קוולרצ'יק, באדיבות איגוד הכדורמים הישראלי, אתר רשמי
שר התרבות והספורט מיקי זוהר במסיבת העיתונאים של איגוד הכדורמים/אתר רשמי, גלעד קוולרצ'יק, באדיבות איגוד הכדורמים הישראלי

השר זוהר אמר: "אני שמח להיות כאן היום באירוע היסטורי עבור הספורט הישראלי. מדובר במגה אירוע שלא היה כמוהו במשחקי הכדור בישראל ומשמש כמקפצה למשחקים האולימפיים עבור הנבחרות. ענף הכדורמים בישראל נמצא בשנים האחרונות בזינוק עם הישגים מרשימים ומושך אליו גם הרבה צעירים וצעירות מהפריפריה. הנבחרות האירופאיות, הצוותים והקהל הצעיר שיגיעו לכאן יהיו השגרירים הטובים ביותר של ישראל - הם יחזו במקצוענות של הספורט הישראלי, לא רק בבריכה אלא גם בארגון וניהול אליפות בסדר גודל כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully