וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בפלייאוף: הרצליה עולה לירושלים, גליל תשווה נגד חולון?

17.5.2023 / 16:19

אחרי ההפסד הכואב בגמר ליגת האלופות תארח הפועל ירושלים את סגנית האלופה (21:00) בפתיחת סדרת רבע הגמר. האלופה מחולון תרצה לעלות ל-0:2 בכפר בלום (19:00) נגד החבורה הגאה של פלג

תקציר: ברצלונה - פואנלבראדה 64:103/ספורט1

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (חמישי). בארנה בירושלים תרצה מחזיקת הגביע הפועל ירושלים להתאושש מההפסד בגמר ליגת האלופות כשתארח במשחק מספר 1 את בני הרצליה (1:1 בין הקבוצות בעונה הסדירה). בכפר בלום תארח הפועל גליל עליון את הפועל חולון שניצחה במשחק הראשון בסדרה 69:106.

אלכסנדר דז'יקיץ' הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ירושלים התכוננה בלעדיו. דז'יקיץ'/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - בני הרצליה (21:00)

הרצף המרשים של הפועל ירושלים בחודשים האחרונים נעצר ביום ראשון האחרון עם ההפסד לבון בגמר ליגת האלופות. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' נכנעה במשחק על התואר האירופי למוליכת הטבלה הגרמנית, תוך כדי שהיא מציגה את אחד המשחקים הפחות טובים שלה מבחינה התקפית והגנתית. בירושלים מאמינים שעל אף תחושת הפספוס מהגמר, הם יוכלו להתאושש לקראת פתיחת הסדרה נגד בני הרצליה, קבוצה שהקשתה עליהם מאוד במהלך העונה הנוכחית. המאמן הסרבי לא נטל חלק באימוני הקבוצה מאז החזרה לאחר שטס להלוויית אמו, שנפטרה לפני משחקי הפיינל פור במלאגה. בירושלים החליטו ששני הזרים שלא יתלבשו לפתיחת הסדרה הם ברנדון בראון וסים סנדר וינה.

אחרי עונה שלא עמדה בציפיות ההתחלתיות, סגנית האלופה מהרצליה רוצה להראות גאווה ולהפתיע את הפועל ירושלים במשחק הראשון. בהרצליה מגיעים למשחק בצורה לא טובה אחרי שאיבדו את סנדי כהן שעבר ניתוח בריאות לאחר שחש ברע לפני קצת יותר משבוע, והוא יוכל לשוב לפעילות רק במהלך הקיץ. ללא כהן יעמדו לרשותו של אורן אהרוני רק שני שחקנים ישראלים בכירים - יאיר קרביץ הקפטן ועודד ברנדווין הוותיק, ועם שניהם תנסה הרצליה לרשום עוד משחק טוב נגד ירושלים, אותה ניצחה בסיבוב הראשון באולם היובל וכמעט והפתיעה בארנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני הפועל חולון חוגגים. קובי אליהו
ימשיכו מאיפה שעצרו? שחקני הפועל חולון/קובי אליהו

הפועל גליל עליון - הפועל חולון (19:00, 0:1 לחולון בסדרה)

הקבוצה של ברק פלג אכזבה מאוד במשחק הראשון כשהתפרקה מאמצע הרבע השני ונתנה לחולון לצאת עם ניצחון גדול. בגליל יודעים שאמנם להפרש אין משמעות בסדרה מהסוג הזה, אבל הסימנים שיוצאים מהמשחק הראשון לא מעודדים מבחינתם, בעיקר בכל הנוגע ליכולת ההגנתית. בגליל ערכו מאז המשחק ארוחת גיבוש ומקווים לשינוי מגמה במשחק השני, כשהאולם בכפר בלום צפוי להיות מלא ולהעניק אווירה ביתית לחבורה באדום.

מגמת השיפור של הפועל חולון בשבועות האחרונים המשיכה עם המשחק הראשון בסדרת רבע הגמר ולפתע הקבוצה של גיא גודס יכולה להשיר מבט אל עבר חצי הגמר, ולחלום שוב על הישג משמעותי. בחולון יודעים שעם כל הכבוד ל-106 הנקודות שקלעו וליכולת הנהדרת ההתקפית, המפתח לניצחון במשחק הראשון בסדרה היה היכולת ההגנתית ואם ימשיכו לשמור באותה צורה, הם יכולים להיות אופטימיים לגבי הסיכוי שלהם לנצח את משחק מספר 2 בחוץ, בדיוק כפי שעשו גם בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully