וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקי הזרים יתבהרו? שר הספורט ייפגש עם דירקטוריון מנהלת הליגה

17.5.2023 / 14:57

חודשיים לאחר הסיכום שלפיו הובטח תמריץ כספי גדול לקבוצות שירשמו רק ארבעה זרים, אחד מחברי הדירקטוריון חושש: "אנחנו באי ודאות". נציגים רבים פוסלים אפשרות הרחבה ל-14 קבוצות בעונה הבאה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5/ספורט1

בזמן שליגת העל בכדורסל נכנסת לישורת האחרונה של העונה, עם תחילת הפלייאוף, בחלק מהקבוצות היו מעוניינים להתחיל כבר את ההכנות לעונת 2023/24, אלא שזה כלל לא פשוט.

לפני כחודשיים הושג הסכם בין מנהלת הליגה, איגוד הכדורסל וארגון השחקנים, בתיווכו של שר הספורט מיקי זוהר, לפיו הקבוצות יתוקצבו בסכומים גדולים מאוד תמורת רישום ארבעה זרים בלבד במהלך העונה, אלא שמאז הסיכום, שהגיע לאחר איום בשביתה מצד ארגון השחקנים, נותרו הרבה סימני שאלה. ביום שלישי הקרוב יגיע השר זוהר לפגישה עם דירקטוריון מנהלת הליגה, ואמור בשיחה להציג את התנאים והסכומים, שחלק מהם תלויים בתקציב הממשלה שנמצא בהליכי אישור בימים הללו.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר. דני מרון
שר התרבות והספורט מיקי זוהר/דני מרון

"אנחנו באי ודאות", סיפר היום לוואלה! ספורט אחד מחברי הדירקטוריון. "דובר על סכום של כסף גדול מאוד שייכנס לקבוצות, הבנו בתקופה האחרונה שמדובר על סכום נמוך יותר. אנחנו שומעים הרבה מאוד שמועות ומקווים מאוד שאחרי הפגישה עם שר הספורט נוכל להבין יותר. בכל מקרה, אם לא ייחתמו הסכמים, יהיה קשה להחיל את החוקים הללו על העונה הבאה".

במקביל, לוואלה! ספורט נודע כי בתקופה האחרונה החלו שמועות על כך שכחלק מהתוכנית להגדלת התקצוב, קיים רצון להגדיל את ליגת העל כבר בעונה הבאה ל-14 קבוצות, במקום 13 שהיא אמורה לכלול, אך חברים רבים בדירקטוריון שחלקם לא נחשפו לשמועות הללו, טענו כי דבר כזה לא יבוא בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully