וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין ימשיך לאמן את הפועל באר שבע גם בעונה הבאה

הצדדים הגיעו להחלטה הדדית להמשיך את שיתוף הפעולה: "מצאתי מערכת מקצועית שהפכה לבית עבורי. ההמשכיות חשובה לצמיחה ולהתפתחות בדרך שהתחלנו"

הפועל ירושלים נחתה בישראל אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות/צילום: יותם רונן | עריכת וידאו: ניר חן

הנהלת הפועל באר שבע והמאמן ליאור ליובין הגיעו להחלטה משותפת לממש את האופציה ההדדית ולהמשיך את שיתוף הפעולה גם בעונה הבאה, כך הודיע הבוקר (רביעי) המועדון מהדרום באופן רשמי.

ליובין הגיע לבאר שבע בקיץ שעבר, ובעונתו הראשונה בקבוצה הצעיד אותה לזכייה בליגה הבלקנית ולהעפלה לפלייאוף ליגת העל, שם תחל הערב את דרכה בסדרת רבע גמר נגד מכבי תל אביב. לפני כן, שחקן העבר בן ה-45 אימן את הפועל גלבוע/גליל בשתי קדנציות, הפועל חולון, מכבי אשדוד ועירוני נס ציונה, כאשר בנוסף שימש כעוזר מאמן בנבחרת ישראל ובפנאתינייקוס.

מאמן הפועל באר שבע ליאור ליובין. דני מרון
ממשיך בהפועל באר שבע. ליאור ליובין/דני מרון

"אני רוצה להודות לכפיר ארזי, תומר ירון, דניאל רביץ ולכל משפחת הפועל באר שבע/דימונה על האמון. מצאתי מערכת מקצועית שהפכה לבית עבורי", מסר ליובין במסגרת ההודעה על המשך דרכו בקבוצה. "ההמשכיות חשובה לצמיחה ולהתפתחות בדרך שהתחלנו, ואני שמח שנוכל להתקדם ביחד".

מנכ"ל הפועל באר שבע תומר ירון הוסיף: "אנחנו שמחים ומשתדלים לייצר המשכיות כחלק מהאסטרטגיה של המועדון, ליאור התחבר לרוח המועדון ויחד אני מאמין שנעשה את הצעד בהתפתחות המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully