וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו כבש, אל נסאר ניצחה וצימקה את הפער מהפסגה

הפורטוגלי הבקיע בפנדל ב-0:2 על אל טאי, במקביל המוליכה אל איתיחד מעדה והפער ביניהן הצטמק לשלוש נקודות לקראת שלושת מחזורי הסיום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו הבקיע הערב (שלישי) את שערו השני בששת המשחקים האחרונים בליגה הסעודית והוביל את אל נאסר בחזרה למסלול הניצחונות, כאשר כבש בפנדל וטליסקה קבע את תוצאת הסיום בניצחון 0:2 על אל טאי.

במחזור שעבר אל נסאר שבה לסורה עם 1:1 מול אל חאליג' מהתחתית ובכך לא הצליחה לרשום ניצחון שני ברציפות אחרי שקטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, וגם היום התקשתה במשחק החוץ מול המדורגת שביעית שניצחה רק שני משחקים משמונת האחרונים שלה.

צפו בכריסטיאנו רונאלדו כובש

אוהדי אל טאי מעודדים את מסי במטרה להקניט

כאמור, פנדל מוצלח של כריסטיאנו רונאלדו העלה את אל נסאר ליתרון: CR7 דרש פנדל בדקה ה-48 והביע את מחאתו בלשון המעטה על כך שהשופט התעלם מדרישתו, אבל בחלוף שלוש דקות קיבלה אל נסאר פנדל על אירוע אחר ואותו ניצל הפורטוגלי כדי להבקיע את שערו ה-13 ב-14 משחקי ליגה בהם שותף. מלך השערים טליסקה קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-81 עם שערו ה-17.

אוהדי המארחת, כפי שקורה לא אחת, עודדו את מסי במטרה להקניט את כריסטיאנו רונאלדו, אבל עבור CR7 וחבריו לאל נסאר זהו ערב משמעותי כי בו הם הצליחו לצמק את הפער מהמוליכה אל איתיחד לשלוש נקודות בלבד, אחרי שהאחרונה ספגה עמוק בתוספת הזמן ב-2:2 בחוץ נגד אל הילאל והפער ביניהן הצטמק כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully