וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא ספורטיבי": צפו במהלך שעצבן את נובאק דג'וקוביץ'

קמרון נורי חבט כדור שפגע בשוק של הסרבי, בזמן שזה כבר הפנה את גבו. "מתחילת המשחק הוא עשה דברים אסורים", אמר דג'וקוביץ'

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' דילג היום (שלישי) לרבע גמר טורניר רומא, עם 4:6, 3:6 על קמרון נורי. במהלך המשחק, חבט הבריטי בעוצמה כדור שפגע בשוק של דג'וקוביץ', בזמן שזה כבר הסתובב לאחור. נורי אמנם התנצל, אך הסרבי לא מיהר לסלוח.

"ראיתי את ההילוך החוזר", אמר לאחר המשחק. "אולי תגידו שהוא לא פגע בי במכוון, אבל זה לא רק זה... כבר מתחילת המשחק הוא עשה דברים אסורים. מותר לו לקחת פסק זמן רפואי. מותר לו לפגוע בשחקן יריב. מותר לו להגיד "קדימה!" בפרצוף שלי, כמעט בכל נקודה במשחק. אנחנו, השחקנים, יודעים שזו לא התנהגות ספורטיבית, לא כך אנחנו מתייחסים זה לזה. אני לא אאפשר למישהו שמתנגד כך לשבור אותי. אני הולך להגיב".

והוא אכן הגיב, עם משחקו הטוב ביותר עד כה בעונת החימר. "בכל יום אני מרגיש משהו אחר בגוף, אבל לשמחתי הצלחתי לסיים את המשחק, אני מקווה שמחר ארגיש טוב יותר". על יריבו הבא הולגר רונה אמר: "הוא קצת מזכיר לי את עצמי, בצורה בה הוא משחק. שחקן טוב מאוד על כל המשטחים".

הסרבי שבר שני שיאים עם הניצחון היום: הוא הפך לטניסאי הראשון שמעפיל 17 פעמים לרבע הגמר של אותו טורניר והפך לראשון גם שמעפיל בפעם ה-17 לרבע הגמר של כל טורניר שבו הוא משתתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully