וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק ג'י מקבוצת 'ישראל פרמייר טק' סיים שני במרוץ היומי בג'ירו

הרוכב של הקבוצה הישראלית עשה זאת בפעם השנייה בתוך שלושה ימים בתום דרמת ענק: "זה כבר יותר, ראיתי את הניצחון בעיניים". פוזוביבו נדבק בקורונה ונאלץ לפרוש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.5/ספורט1

קבוצת הרכיבה "ישראל פרמייר טק" סיפקה היום (שלישי) במרוץ 'ג'ירו דה איטליה' שתי דרמות: אחת לפני הזינוק ואחת ממש על קו הסיום.

דרק ג'י, הקנדי הצעיר של הקבוצה הדהים בפעם השנייה בתוך ארבעה ימים כאשר הצליח לנהל בריחה מדהימה עם מספר רוכבים וסיים במקום השני. אלא שהפעם היה זה הרבה יותר קרוב מאשר הפודיום שהשיג בשלב השמיני של הג'ירו - אז הוא השיג את המקום השני לאחר שהמרוץ למעשה כבר הוכרע על ידי המנצח בן הילי. הפעם, הקנדי בן ה-25 לא היה רחוק מסנסציה.

"כבר ראיתי את הנצחון מול העיניים, הפעם זה כאב יותר מדי", אמר על מה שהתנהל בקילומטר האחרון של המירוץ. שלישיית הבורחים שניהלו קרב יוצא מן הכלל כל המירוץ, הכריעו את קבוצת המרדף שפשוט לא הצליחה לצמצם את הפער, ועתה היה ברור שאחד מהשלושה יקח את כל הקופה. ג'י התקיף ופתח פער קטן אבל מגנוס קורט מקבוצת 'אי אף' הצליח להדביקו ולנצח אותו בספרינט.

דרק ג'י ישראל פרמייר טק. באדיבות ישראל פרמייר טק, אתר רשמי
פודיום יוקרתי. דרק ג'י/אתר רשמי, באדיבות ישראל פרמייר טק

ההופעה שלו היום בהחלט המתיקה את התחושה בקבוצה לאחר מה שקרה בתחילת היום: הרוכב המוביל שלה בג'ירו, דומניקו פוזוביבו נאלץ לפרוש אחרי שאובחן עם קורונה. גם הרוכב הדני מאדס שמידט חלה, לא זינק לשלב העשירי היום ובכך איבדה הקבוצה שני רוכבים עוד לפני שהג'ירו הגיע למחציתו. הקבוצה הייתה נחושה לא לתת לכך להסיט אותה ממטרתה לנסות לנצח שלב בבריחה. היום זה כמעט קרה, בפעם השלישית בג'ירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully