וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם ה-17 ברציפות: נובאק דג'וקוביץ' העפיל לרבע גמר טורניר רומא

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 21:12

הפנומן הסרבי לא התקשה מול קמרון נורי עם 3:6, 4:6 ויפגוש בשלב הבא את רונה. סרונדולו הדיח את זינר, הנפמן הפתיע את רובלב

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך בכושר הנהדר שלו והיום (שלישי) הטניסאי הסרבי העפיל לרבע גמר טורניר רומא עם ניצחון משכנע של 3:6, 4:6 על קמרון נורי. הסרבי שחזר לפסגת הדירוג העולמי שלט ללא עוררין מול הבריטי המדורג 13 כששבירה אחת הספיקה לו לנצח את הסט הראשון. במערכה השנייה נולה נשבר, אבל שבר פעמיים כולל ל-4:5 וניצח את המשחק בתוך קצת פחות משעה וחצי.

נובאק דג'וקוביץ' טורניר רומא. רויטרס
בכושר נהדר. דג'וקוביץ'/רויטרס

דג'וקוביץ', שיפגוש ברבע הגמר את הולגר רונה הדני, שבר שני שיאים עם הניצחון הזה. הוא הפך לטניסאי הראשון שמעפיל 17 פעמים לרבע הגמר של אותו טורניר והפך לראשון גם שמעפיל בפעם ה-17 לרבע הגמר של כל טורניר שבו הוא משתתף.

רבע גמר נוסף יפגיש בין קספר רוד הנורבגי (4) לארגנטינאי העולה פרנסיסקו סרונדולו שהפתיע את יאניק זינר שמדורג שמיני בעולם. בזמן שרוד ניצח בקלות תוך 70 דקות 1:6, 3:6 את לאסלו ג'רה הסרבי, סרונדולו שמדורג 31 בעולם חזר מפיגור 7:6 (3) במערכה הראשונה עם 2:6, 2:6 בדרך לניצחון במשחק כולו - בשתי המערכות בהן ניצח, הוא שבר את האיטלקי כבר במשחקון הראשון.

הפתעה נוספת שנרשמה היא סיום דרכו של אנדריי רובלב (6), שנכנע 7:6(5), 4:6, 6:3 לגרמני יאניק הנפמן בן ה-31 שמדורג 101 בעולם. הנפמן, שהחל את דרכו במוקדמות, הדיח לאחרונה את לורנזו מוזטי במדריד ואת טיילור פריץ בתחילת השבוע, משמע ניצח שלושה טניסאים בטופ 20 תוך כשלושה שבועות. בשלב הבא מצפה לו מפגש עם המנצח בין סשה זברב לדניל מדבדב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully