וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשתלמות אצל ג'ורדי: החוויה המיוחדת של הסטודנטים במכללה למינהל

סטודנטים מהפקולטה למשפטים ע"ש שטריקס במכללה למינהל יצאו לקורס קיץ בשיתוף פעולה ייחודי עם Johan Crujff Instition שבברצלונה, העוסק בדיני ספורט. בין המשתתפים: אבי יחיאל ועו"ד מורן מאירי, שסייע בארגון המפגש

המכללה למנהל. Johan Cruyff institution,
מימין לשמאל : אבי יחיאל, ד"ר נילי קרקו-אייל, ג'ורדי קרויף, עו"ד אור סדן ועו"ד מורן מאירי/Johan Cruyff institution

סטודנטים מהפקולטה למשפטים ע"ש שטריקס במכללה למינהל יצאו לקורס קיץ בשיתוף פעולה ייחודי עם Johan Crujff Instition שבברצלונה, העוסק בדיני ספורט.

במסגרת הקורס קיימו הסטודנטים מפגש עם המנהל הטכני של ברצלונה ולשעבר המנהל הטכני של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. לשיחה הצטרף גם כדורגלן העבר אבי יחיאל המשמש כיום כמנכ"ל הפועל פתח תקווה. כך גם נערך סיור במשרדיה של קבוצת ברצלונה ומפגש עם עובדים במועדון. במסגרת הקורס נלמדו אספקטים שונים הנוגעים לעולם הכדורגל, ובין היתר סוגיות של דמי השבחה, רגולציה ועוד.

הקורס התקיים תודות לחיבור שיצר עוה"ד מורן מאירי, המרצה בפקולטה למשפטים, עם המוסד בברצלונה, ואת הקורס ליוו ד"ר נילי קרקו-איל, סגנית הדיקן בפקולטה ועוה"ד אור סדן, המרצה בפקולטה ומשמש גם כיו"ר ועדת הביקורת של קבוצת האוהדים הפועל ירושלים.

ירין נחאיסי, סטודנט בשנה השלישית ללימודי משפטים במכללה למינהל, שהשתתף בקורס, אמר כי: "זו הייתה הזדמנות ייחודית ללמוד במוסד ניהול ספורט בין-לאומי על שם אחד ממעצבי הכדורגל המודרני ולהעמיק בתחום שאהוב על רבים מאיתנו - ספורט. הקורס העניק לנו תשתית אמיתית להתמקצעות בתחום, ואפשר לנו לחשוב ברצינות על עתיד מקצועי, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully