וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-80 יהודים ארגנטינאים הגיעו למפגש עם נבחרת הנוער בבואנוס איירס

אופיר חיים סיפר: "ברגע שהטורניר עבר לארגנטינה צעקתי 'יש' בבית. מגיל 10 חלמתי להגיע לארגנטינה וזה לא קרה עד היום"

מפגש בין נבחרת הנוער של ישראל לחברים בקהילה היהודית בבואנוס איירס/ההתאחדות לכדורגל

כ-80 יהודים ארגנטינאים הגיעו אתמול (שני) למלון של נבחרת ישראל עד גיל 20 בבואנוס איירס, באירוע של המחלקה לעידוד עלייה של ההסתדרות הציונית העולמית.

באירוע נכחו שגריר ישראל בארגנטינה, אייל סלע, ומנהל ארצות דוברות ספרדית מהמחלקה לעידוד עלייה של ההסתדרות הציונית העולמית, אלחנדרו מלינקובסקי, אשר הנחה את האירוע במהלכו התקיים שיח של שאלות ותשובות בין השחקנים והצוות לנוכחים.

מאמן הנבחרת, אופיר חיים אמר: "אני מאוד מתרגש. כאשר נכנסתי לאולם לא ידעתי שיהיו כל כך הרבה אנשים, ואני בטוח שגם השחקנים כאן מתרגשים מאוד. אני מבטיח לכם שאנחנו נעשה בטורניר הכל על מנת לשמח אתכם וכל מי שיגיע לראות אותנו במשחקים יניף את הדגל בגאווה. ברגע שהטורניר עבר לארגנטינה צעקתי 'יש' בבית. מגיל 10 חלמתי להגיע לארגנטינה וזה לא קרה עד היום, כנראה שזה מאלוהים".

מפגש של נבחרת הנוער עם חברים בקהילה היהודית בבואנוס איירס. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אווירה מצוינת בבואנוס איירס/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

המנהל הטכני בפועל של הנבחרות הצעירות, בוני גינצבורג אמר: "אנחנו שמחים להיות פה, יודעים שיש כאן קהילה יהודית גדולה ותומכת מאוד וזה משמח אותנו. מהרגע שארגנטינה נבחרה באופן רשמי במקום אינדונזיה, שמחנו על כך. הכדורגל כאן הוא כמו דת והייתי מאושר מאוד כאשר ארגנטינה זכתה במונדיאל, זה היה מתוק דווקא בגלל שזה הלך כל כך קשה. יש פה מסורת ועוצמות מטורפות בכל מה שקשור לכדורגל ואני בטוח שנהנה מהתמיכה שלכם לאורך הטורניר".

קפטן הנבחרת, אילי מדמון: "להגיע למונדיאל עד גיל 20 זה מעמד מאוד מרגש וזאת זכות גדולה להיות פה. אנחנו שמחים ונרגשים. אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק גם פה ולא באנו רק לסמן וי על ההשתתפות בטורניר. תודה רבה שבאתם, נעשה הכל כדי לשמח אתכם ואנחנו מקווים שתגיעו לתמוך בנו גם במשחקים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים, בארגנטינה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
התרגשות גדולה. אופיר חיים/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אליפות העולם עד גיל 20 (שנתון 2003) תפתח ב-20 במאי ותסתיים ב-11 ביוני. היא הועברה מאינדונזיה לארגנטינה בגלל הקשיים שהערימו האינדונזים בנוגע לאירוח של ישראל וחוסר הסכמה לשחק נגדה.

24 הנבחרות חולקו ל-6 בתים ו-16 מתוכן יעפילו לשמינית הגמר (12 נבחרות שיסיימו במקומות 1-2 ו-4 נבחרות הכי טובות מהמקום השלישי). 8 נבחרות בלבד יסיימו את דרכן אחרי שלב הבתים ולישראל יש סיכוי טוב להעפיל.

המשחקים של הנבחרת בבית ג' (לפי שעון ישראל):

21.5, 21:00: ישראל - קולומביה
24.5, 21:00: סנגל - ישראל
27.5, 00:00: יפן - ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully